Авторизация
Регистрация

Бренд Hyundai набрав найвищий індекс споживчої лояльності

Hyundai лидер рейтинга Brand Keys Customer Loyalty Index

Опубліковані результати авторитетного американського рейтингу Brand Keys Customer Loyalty Index (BKCLI).

Згідно з отриманими даними, виробник Хюндай став лідером номінації в автомобільній категорії 7 разів поспіль, набравши найвищий коефіцієнт споживчої лояльності.

Дослідження BKCLI є щорічний всебічний рейтинг переваг споживачів, в якому беруть участь понад шестисот різних брендів. 43 000 чоловік оцінюють торгові марки, які для зручності класифіковані в 72 різні категорії товарів.

Компанія Hyundai Motor завжди з особливою увагою ставилася до підвищення рівня лояльності клієнтів, вибравши в якості головної стратегії клієнтоорієнтірованную модель ведення бізнесу. Концерн Хендай зміг зайняти одну з лідируючих позицій у сфері виробництва автомобілів виключно завдяки безперервному процесу вдосконалення власних технологій, дизайну, комфорту, функціональності і безпеки випускаються авто.

Активні заходи, які спрямовані на зростання лояльності серед клієнтів, дозволили сформувати величезну дружну сім'ю споживачів Hyundai. Для нашої компанії велика нагорода щодня працювати і вдосконалюватися, щоб мати можливість виправдовувати покладену на нас довіру клієнтів.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.