Ця модель, на даний момент, не завозиться в Україну.
Камера аналізує дорожню розмітку і видає візуальне і звукове сповіщення в разі якщо автомобіль наближається до краю смуги розмітки. Якщо водій не змінив напраление руху відбувається автоматична корекція напряму.
Система інформує водія про автомобіль в мертвій зоні, що полегшує зміну смуги руху. При виїзді з парковки, RCTA доповнює систему BSD. Система RCTA інформує про наближення транспортних засобах ззаду.
Датчики радара і камери попереджають водія про можливість аварії, при необхідності активує гальма автомобіля для запобігання або зменшення наслідків зіткнення з пішоходами / іншими транспортними засобами.
Інтелектуальний круїз контроль SCC підтримуючи задану відстань до попереду наступного автомобіля.
Високоміцна сталь і легкий алюміній надають кузову IONIQ додаткову міцність і стабільну жорсткість конструкції.
Якщо під час закриття скла, воно стикається з перешкодою, відбувається автоматичне скасування операції і скло відкривається, щоб уникнути защемлення.
Система складається з подушки безпеки для водія і пасажира, бічних і допоміжних подушок безпеки для захисту пасажирів під час можливого зіткнення.
В Euro NCAP (Європейський комітет з проведення незалежних краш-тестів автомобілів) Hyundai Ioniq отримав п'ять зірок за свою надійність і безпеку.