Ефективна система управління тягою (АТСС)
У разі виявлення необхідності поліпшити зчеплення або управління, система може подати потужність на колеса мають більше зчеплення з дорожнім покриттям або застосувати точкове гальмування, щоб забезпечити краще входження в поворот.
Інтегрована система активного управління (VSM)
Завдяки поєднанню електронного контролю курсової стійкості (ESC) і електропідсилювача рульового управління (MDPS) система активного управління стійкістю може застосовувати гальмування до певних колесам і навіть закривати дросель, щоб більш ефективно утримати автомобіль на дорозі. Система забезпечує додаткову стійкість в ситуаціях, коли одночасно виконуються гальмування і поворот на слизькій або нерівній дорозі.
Система управління гальмуванням при спуску (DBC) і система допомоги при старті на підйомі (HAC)
Система управління гальмуванням при спуску допомагає зберегти контроль над автомобілем під час руху зі схилу, в той час як система допомоги при старті на підйомі допомагає уникнути зіткнень, не допускаючи відкочування автомобіля назад.
Прогресивна високоміцна сталь (AHSS)
Новий Tucson, в своєму класі, досяг найкращих показників жорсткості кузова, завдяки широкому використанню сучасної надміцної сталі (AHSS) і процесу гарячого штампування кузова.