Кампанія демонструє оновлену прихильність інновацій в сфері обслуговування клієнтів з п'ятьма рекламними роликами про те, як Hyundai Motor пропонує економити час і використовувати його правильно.
З самого початку компанія Hyundai Motor Company дотримувалася принципів спрямованих на людський прогрес. Є одним із найбільших у світі постачальником інтелектуальних мобільних рішень, компанія Hyundai Motor стала піонером і популяризувала все більше число передових технологій і рішень, які призначені для того, щоб надати людям можливість економити час і дати їм повністю реалізувати свої захоплення.
Бачення компанії для забезпечення прогресу людства майстерно відображено в новій глобальній рекламної кампанії #BecauseofYou, в якій представлені п'ять комерційних відео, випущених сьогодні, доступних на каналі HyundaiWorldwide на YouTube.
У п'яти фільмах розповідається про новий прагненні Hyundai Motor до свого бренду - стимулюванні реальних зв'язків між людьми і пропозиції їм якісного досвіду за допомогою своїх передових мобільних рішень, в тому числі автономних, електричних, мікро- і робототехнічних рішень для паливних елементів.
Прозвучав в кампанії заклик «Заради тебе» ілюструє різні способи, якими інновації Hyundai Motor дозволяють по-новому поглянути на майбутнє, а також поліпшити життєвий досвід, з фільмом «Hyundai Manifesto», в якому коротко викладено чотири сюжетні лінії.
«Як бренд, що пропонує різноманітні послуги мобільного зв'язку за межами транспортного сектору, Hyundai Motor вловив в цих фільмах свою пристрасть до того, щоб економити час своїх клієнтів», - сказав Вонхонг Чо, виконавчий віце-президент і директор з маркетингу Hyundai Motor Company. «У майбутньому Hyundai Motor продовжить демонструвати своє бачення пріоритетів прогресу для людства, допомагати встановлювати реальні зв'язку і надавати значний досвід для наших клієнтів».
У першому фільмі, знятому в центрі Амстердама під час ранкової години пік під назвою «8:50 Амстердам», працівниця виявляється в пастці торпедного руху, нездатного вчасно дістатися до роботи. Потім блискучим рухом вона виходить зі свого електричного позашляховика NEXO на паливних елементах і застрибує на електричний скутер Hyundai - все більш популярне пристрій «останньої милі» для мобільності - зигзагоподібно пробираючись через пробку, щоб дістатися до свого офісу. , З вікна вона дивиться на свій NEXO, який затишно паркується після того, як прибув туди самостійно.
У другому ролику, знятому раннім днем в Сеулі, під назвою «13:08 Сеул», корейський спортсмен-парашутист і лучник Пак Джу-Бом бере участь в грі в стрільбу з лука. На подив глядачів, він встає зі своєї інвалідного візка, спираючись на ношений роботизований костюм Hyundai H-MEX (Hyundai Medical Exoskeleton), і випускає стрілу. Завдяки робототехніці Hyundai Motor, спортсмени з обмеженими фізичними можливостями тепер можуть змагатися на рівному ігровому полі, перевищуючи свої обмеження.
У третьому фільмі, знятому в другій половині дня на околиці Лос-Анджелеса, під назвою «17:40 Лос-Анджелес» пара спускається на параплані на гору, а їх NEXO плавно рухається по звивистій дорозі в автономному режимі. Чоловік і жінка приземляються прямо перед NEXO, і троє возз'єднуються на рандеву. Застосувавши рішення для автономного водіння Hyundai Motor, люди тепер можуть повністю реалізувати свої захоплення.
В останньому фільмі, знятому в китайському місті Чунцин пізно ввечері, під назвою «21:58 Чунцин», дівчинка з початкової школи займається футболом на поле, спустошеному подругами після програного матчу, розчарованим, але все ще спраглим себе. -утешеніе. Незабаром світло гасне, додаючи до неї розчарування. Її мати, яка весь час спостерігала за її дочкою, входить і підключає NEXO до постачальника електроенергії, знову висвітлюючи всю сцену. Ці два упиваються під центром уваги, оскільки NEXO призводить їх дорогоцінний момент в дію.
Всі ці рекламні ролики об'єднані в фінальний фільм Hyundai Manifesto під назвою «Заради тебе. Наша історія », - приклади того, як люди, що використовують мобільні рішення Hyundai Motor, можуть подолати кордони часу і простору для підвищення якості свого досвіду.