Hyundai вже три роки поспіль за останніми даними Interbrand зміцнює позиції лідера в рейтингу з 40-ка найбільших брендів. Бренд Hyundai зайняв 35-е місце в рейтингу найдорожчих брендів світу, незважаючи на непрості економічні умови на багатьох традиційних ринках компанії. Оціночна ринкова вартість бренду Hyundai за рік виросла на 5,1% і склала 13,2 млрд. $.
«Hyundai Motor має прагнення стати більше ніж автомобільним брендом, мета - бути способом життя, тому ми розвиваємо стратегію Modern Premium і переходимо в нові сегменти ринку, в яких даємо можливість відчути цінність нашого бренду при кожному контакті з ним. Результати нашої філософії і програми «майбутньої мобільності» привели до зростання вартості бренду, крім високої якості, надійності, сучасної технології та ціни, наша креативність та інновації приведуть до стійкого зростання вартості », - зробив заяву Он Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai.
Обсяг продажів Hyundai склали 4 860 000 автомобілів, що дозволило посісти шосте місце в рейтингу автомобільних брендів Interbrand. На даний момент Hyundai Motor має постійний, стійкий ріст і є найбільшою автомобілебудівної компанією Південної Кореї. Ринкова вартість бренду зросла, від $ 3,5 млрд. На 2005 рік до $ 13,2 млрд. В 2017 році.
«Основна причина стійкого зростання ринкової вартості бренду Hyundai - це постійна розробка свого бачення« Майбутній мобільності »незважаючи на важкі ринкові умови. Компанія не покладаючи рук трудиться над тим, щоб здійснити «мобільність майбутнього», створюючи преміальні автомобілі доступні кожному з урахуванням нової концепції розвитку, Modern Premium »- сказав Майк Роча, директор по оцінюванню брендів компанії Interbrand.
Вартість бренду Hyundai за останні 10 років за оцінкою Interbrand *
рік
Загальний рейтинг
Вартість бренду ($ млрд.)
2017
35
13.2
2016
35
12.5
2015
39
11.3
2014
40
10.4
2013
43
9.0
2012
53
7.5
2011
61
6.0
2010
65
5.0
2009
69
4.6
2008
72
4.8
Десятка найдорожчих автомобільних брендів 2017 року за версією Interbrand **
Місце
компанія
Вартість бренду ($ млрд.)
1
Toyota
50.3
2
Mercedes-Benz
47.8
3
BMW
41.5
4
Honda
22.7
5
Ford
13.6
6
Hyundai Motor
13.2
7
Audi
12.0
8
Nissan
11.5
9
Volkswagen
11.5
10
Porsche
10.1
* / ** В основі рейтингу Interbrand використовуються економічні показники компанії разом з рекламними активностями. Він також відображає можливий прибуток кожного бренду.
збільшення конкурентоспроможності
Працюючи над поліпшенням своєї репутації як виробника продукції високої якості, Hyundai Motor розширила свій модельний ряд, презентувавши компактний кросовер Kona. Про те, що він в майбутньому буде мега популярним свідчить той факт, що протягом першого місяця з моменту презентації, про її вихід на ринок Південної Кореї було зроблено понад 10 тисяч попередніх замовлень на Hyundai Kona. Це свідчить про великий інтерес серед потенційних покупців до компактних кросоверів.
Hyundai презентувала нову модель преміальної серії i30N, це спортивна версія вже давно полюбився Hyunda i30. Автомобіль розроблявся силами інженерів Технічного центру в Намьянг у співпраці командою Hyunda Motorsport. Новітня модель показує прагнення Hyundai Motor до автоспорту і покликана продемонструвати бажання компанії надавати незабутні враження від водіння в основу розробки нових спортивних моделей.
Створення концепції «мобільності майбутнього»
2017 став важливим роком для побудови стратегії розвитку Hyundai. Компанія презентувала концепцію розвитку в нових автомобільних сегментах, в планах якої запуск у виробництво 15 Модей eco-мобілів до 2020 року, серед них IONIQ Electric і автомобілі на водневих паливних елементах. Компанія також проводить розробки в напрямку автономного водіння і технологій підключення в рамках проекту IONIQ і співпраці з партнерами.
Підвищення впізнаваності бренду у всьому світі
Hyundai продовжує знайомить клієнтів з брендом за допомогою численних проектів таких як: довгострокова організація і спонсорування виставок в Сучасній Галереї Тейт (Лондон) і Музеї мистецтв округу Лос-Анджелес. Hyundai також відкрила найбільшу експозицію Hyundai Motorstudio в Кояні (Корея), де відвідувачі знайомляться з брендом в сучасному інтерактивному форматі, дізнаються масу інформації про інновації, eco-технології та технології майбутнього розробляються компанією.
Hyundai Motor розкрила свою філософію «Modern Premium» через серію рекламних кампаній по всьому світу, включаючи «Подорожуй більше з Hyundai» і «Повернення Шеклтона». У сюжеті останньої, онук знаменитого дослідника-полярника сера Ернеста Шеклтона, він досліджував Антарктиду на потужному 2,2-літровому дизельному позашляховику Santa Fe. За два місяці число переглядів на YouTube перевалила за 140 000 000 що поставило рекорд серед маркетингових компаній автомобільних брендів.
Автомобілі Hyundai можна придбати на найвигідніших умовах, скориставшись кредитною програмою Hyundai Finance, докладніше Ви зможете ознайомитися за посиланням.
За подробицями звертайтеся до консультантів автоцентру «Паритет».
Всі переваги до Ваших послуг:
зручність вибору і випробування автомобіля - тест-драйв *;
вигідні кредитні та лізингові програми, послуги - «Trade-in»;
зручне територіальне розташування - карта;
працюємо без вихідних: ПН-СБ з 9:00 до 19:00; ВС c 10:00 до 18:00;
комфортна зона відпочинку клієнтів: Lounge zone, Free WiFi, TV, Video, Coffee;
можливість безготівкової оплати і спеціальні умови розстрочки;
13 років гарантованої якості надання послуг.
* Послуга надається за бажанням клієнта і при наявності автомобіля для тест-драйву (пробна поїздка).
Автоцентр «Паритет» є офіційним дилером HYUNDAI в Україні. Клієнтоорієнтована стратегія, високий рівень професіоналізму та багаторічний досвід роботи дозволяють надати нашим Клієнтам кращі умови придбання та сервісного обслуговування автомобілів марки HYUNDAI. Автосалон представляє широкий модельний ряд автомобілів HYUNDAI, послуги тест-драйву, trade-in, спеціальні програми кредитування і лізингу, а також найвигідніші цінові та акційні пропозиції. Сервісний відділ автоцентру сертифікований згідно стандартів Hyundai Motor Company і надає весь комплекс послуг сервісного обслуговування і ремонту автомобілів HYUNDAI. У відділі запасних частин завжди в наявності широкий асортимент аксесуарів і додаткового устаткування, здатний задовольнити будь-які побажання клієнта.
Ми робимо все, щоб володіти автомобілем HYUNDAI було просто і зручно, протягом всього терміну його експлуатації!
Приєднуйтесь до офіційних спільнот «Паритет» в Facebook, Instagram, Google+ і YouTube