Серед них - 2 премії «Кращий з кращих» і 15 нагород «Переможець». Сталося це на конкурсі, який проводить Design Zentrum Nordrhein Westfalen.
Першим продуктом, який отримав своє визнання «Кращий з кращих», стала технологія Little Big e-Motion. Вона заробила нагороду в категорії «Фільми та анімація». Журі відзначили відеоролик автовиробника, який показував, як авто, оснащене технологією адаптивного контролю EAVC, доставляє юних пацієнтів від їх ліжка до місця лікування. До речі, цей же відеоролик отримав «срібло» на фестивалі Advertising Award 2021, який пройшов в Нью-Йорку.
На конкурсі високо оцінили систему Jong-e - вона також отримала звання «Кращий з кращих», але вже в категорії «Інтерфейс і призначений для користувача досвід». До слова, ця перемога стала дебютною для Hyundai в цій категорії. Інтерфейс Jong-e (перекладається з корейської мови як «папір») дозволяє власникові автомобіля вибрати різні варіанти підсвічування інтер'єру: є можливість включити насичені відтінки переливу з пиксельними компонентами, можна вибрати м'які тони або делікатні кольору. Дана система стала втіленням ідей нового фірмового стилю компанії і екологічно чистої концепції EV, з якої сьогодні активно працює Hyundai.
На даному конкурсі автовиробник в черговий раз довів, що він є одним з кращих з точки зору комунікацій і бренддізайна. Компанія Hyundai отримала 15 нагород в таких категоріях: «Онлайн», «Додатки», «Фільми та анімація», «Цифрові технології», «Просторова комунікація», «Інтерфейс і призначений для користувача досвід».
В категорії «Фільми та анімація» тріумф здобув відеоролик ThisisUs. Його мета - показати солідарність людства в боротьбі з коронавірусів. Журі позитивно відгукнулися і про ролику Iamincharge, який демонструє важливість відповідальності кожного з нас з точки зору досягнення прогресу.
Переходимо до «Інтерфейсу і призначеного для користувача досвіду». Тут журі конкурсу відзначили інформаційно-розважальну систему AquaDesign. Також був вкрай тепло прийнятий телевізійний канал Channel Hyundai, який був запущений для власників Smart TV. Цей же канал став переможцем в категорії «Програми». Крім нього, до переліку тріумфаторів потрапив сервіс для власників автомобілів Genesis - My Genesis.
Перераховані вище програмні продукти отримують в 2021 році визнання не вперше. Їх вже відзначали раніше журі конкурсу IF Design 2021. Особливо успішним вийшов Channel Hyundai. Він отримав нагороди відразу в чотирьох номінаціях: «Інтерфейс і призначений для користувача досвід», «Цифрові рішення», «Додатки», «Онлайн».
Тріумфатором в категорії «Просторовий дизайн» став Навчальний центр компанії Hyundai, Motor Studio Busan, Глобальний навчальний центр, EV Station Gangdong. Журі відзначили інноваційні, унікальні дизайнерські рішення, які були використані в цих об'єктах.
У рекламній категорії успіху добилася кампанія OOH & Ambient for London Eye. Вона була проведена в 2020 році на знаменитому London Eye. Також перемогу здобула програма, популяризує водень як безцінне джерело енергії, - Hydrogen to you.