Авторизация
Регистрация

Компанія Hyundai створила окремий бренд для електрокарів

Hyundai планує розробляти комплексні рішення для безперервної електричної мобільності

Представники компанії оголосили про запуск бренду IONIQ, під логотипом якого на ринок будуть виходити тільки електричні моделі транспортних засобів.

Автовиробник Hyundai вирішив увірватися на лідируючі позиції в сфері електричної мобільності. Hyundai планує розробляти комплексні рішення для безперервної електричної мобільності, які будуть створюватися відповідно до концепції «Прогрес для людства» (Progress for Humanity).

У найближчі 4 роки під брендом IONIQ планується випустити три нових електрокара. Акцент буде зроблений на технологічності автомобілів. IONIQ - це відповідь компанії Hyundai на стрімку популяризацію електричного транспорту. Планується, що бренд виведе Hyundai на передові позиції в даному сегменті.

Для досягнення поставлених цілей автовиробник буде використовувати в нових електрокарах найбільш сучасні і технологічні рішення, які є в наявності: потужні елементи живлення, надшвидку зарядку акумулятора, просторість салону, а також безліч новітніх автомобільних сервісів. Ці технології в комплексі забезпечать безперервну мобільність.

Hyundai створила окремий бренд для електрокарів - IONIQ

Чхо Вонхон, віце-президент компанії, зазначив наступне: «IONIQ покликаний змінити сприйняття електричних автомобілів клієнтами. У сьогоднішньому світі важливою є безперервна мобільність. Ми готові розробляти рішення, що відповідають цій тенденції. При цьому компанія Hyundai буде гранично відповідально ставитися до навколишнього середовища ».

Ренесанс IONIQ

Слово IONIQ складається з двох частин: ion - іон, unique - унікальний. Вперше це найменування було використано, коли фахівці Hyundai розробили проект електричного транспорту. Результатом цього проекту став випуск автомобіля IONIQ. Його унікальною особливістю була наявність «під капотом» відразу трьох електромоторів: електричного (BEV), гібридного (HEV) і plug-in гібридного (PHEV). Бренд IONIQ - це символ того, що компанія Hyundai дотримується принципів інноваційності та екологічності.

Крім розвитку сегмента електротранспорту, бренд IONIQ покликаний змінити сучасний спосіб життя, зробивши його більш ефективним і екологічно чистим. Під даним логотипом будуть випускатися авто, які внесуть вагомий внесок в розвиток безперервної мобільності.

IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7

Автомобілі з такими позначеннями випустить виробник під брендом IONIQ. Непарні номери будуть використовуватися для кросоверів, парні - для седанів.

Дебютною моделлю бренду IONIQ стане автомобіль під позначенням 5. Це середньорозмірний кросовер, випуск якого запланований на початок 2021 року. В якості основи був взяти концепт «45», презентований на франкфуртському автосалоні в 2019 році. Дизайнери цілеспрямовано використовували ідеї з минулого, доповнюючи їх сучасними «параметричними пікселями» (унікальні «штрихи» дизайну від фахівців Hyundai).

Hyundai планує зайняти лідируючі позиції в сфері електричної мобільності

Вихід шостої моделі запланований на 2022 рік. Це седан, основою якого стане Hyundai Prophecy - концепт, представлений в березні 2020 року. IONIQ 7 вийде на ринок в 2024 році. Це буде великий електро-SUV.

Всі авто будуть зроблені в ідентичній дизайнерської концепції «Цінності непідвладні часу» (Timeless Value). Головна ідея - поєднання ідей минулого з сучасними тенденціями.

Про платформу E-GMP

За базу для нових електрокарів буде використана модульна електроплатформа E-GMP. Її головні переваги - великий запас ходу і висока швидкість заряджання.

Одне із завдань платформи - зробити салон електрокарів «розумним простором». Для реалізації цього завдання моделі будуть оснащуватися бездротовими функціями, сидіння матимуть розширені опції налаштування. Зміниться також інтерфейс: він стане більш зрозумілим і простим. Фахівці попрацюють над ергономікою: водій і пасажири повинні насолоджуватися високим рівнем комфорту.

Про стратегію 2025

Нещодавно представники Hyundai заявили про плани продати мільйон електрокарів. До 2025 року виробник бажає увійти до переліку світових лідерів даного сегмента з часткою 10%. Крім того, згідно зі стратегією, Hyundai планує увійти до трійки найбільших виробників екологічно чистого транспорту. Заплановані продажу до 2025 року - 560 тисяч чистих електромобілів (BEV).

Створення окремого бренду IONIQ доводить, що Hyundai дотримується курсу на екологічність і розробку інтелектуальних послуг мобільності для реалізації принципу «нуль викидів».

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.