У рейтингу Interbrand 2021 року вартість бренду зросла на 6%, якщо порівнювати з 2020 роком. Тепер цей показник становить 15 млрд 200 млн американських доларів. Компанія піднялася на 35-у позицію в світовому рейтингу.
Interbrand пояснили поліпшення позиції компанії внеском в електрифікацію транспорту, створенням інноваційних інтелектуальних рішень в сфері мобільності. Особливу увагу було приділено створенням каналів безконтактних продажів, що є доречним в пандемію коронавіруса.
Якщо порівнювати з минулорічним звітом Interbrand, Hyundai в два рази збільшили рівень електрифікації своїх автомобілів. Запорукою успіху в даному сегменті стала активна розробка комерційного транспорту, що працює на водневих паливних елементах. Найбільший прогрес з цієї точки зору відзначені в Європі і Китаї.
Нагадаємо, що автовиробник представив технологію HTWO, яка полягає в застосуванні паливних елементів на водні. Крім того, компанією була представлена модульна електроплатформа E-GMP і новий бренд електрокарів IONIQ. Автомобільне видання Autozeitung (Німеччина) розмістило модель IONIQ 5 на першій позиції в світовому рейтингу компактних кросоверів. У цьому переліку авто обійшло багато німецьких моделей.
Hyundai ініціювала створення так званого «розумного міста», в якому будуть використовуватися новітні інтелектуальні рішення від компанії. Це місто буде орієнтовано на найбільш ефективне задоволення людських потреб, віно буде екологічно чистим і безпечним для жителів. Тут будуть активно використовуватися автономні машини, роботизована техніка. Компанія ставить собі за мету вирішення проблеми заторів і забруднення повітря.
Автовиробник планує запустити до 2028 року 100% електричну UAM-модель, яка буде призначена для роботи саме в умовах міста. Також до 2030 року Hyundai бажає активно використовувати повітряні таксі.
Компанія відзначилася з позитивної точки зору в питанні протидії пандемії коронавіруса. Був значно розвинений канал безконтактних продажів Click toBuy. Особливих успіхів вдалося досягти в Індії, Штатах, Європі. Презентації нових моделей також стали дистанційними: вони проводилися за допомогою нової платформи Hyundai Showroom Live.