Hyundai Motor оприлюднила відеопрезентацію, за допомогою якої презентувала концепт під назвою Prophecy. Як його основи використовувалася нова стилістика автовиробника - «Чуттєва спортивність» (Sensuous Sportiness). Крім того, представники компанії розповіли про нову стратегію розвитку електричного сегмента. Вона носить назву «Справжній прогрес вже йде». Згідно з оприлюдненою стратегії, до 2025 року компанія інвестує 50 млрд євро в створення технологій для електрокарів. Такі вкладення дозволять збільшити обсяг продажів до 670 тисяч примірників щорічно і увійти в топ-3 виробників електрокарів в світі.
Екстер'єр: за канонами «Почуттєвою спортивності»
Назва концепту - Prophecy - в перекладі означає «Пророцтво». Компанія хотіла цим сказати, що даний концепт на багато років визначає розвиток дизайнерських рішень в електрокарах.
Санг-Юп Лі, глава дизайнерського центру Hyundai Motor Company, зазначив: «Розробляючи даний концепт, ми хотіли показати, як, на нашу думку, повинні виглядати електричні автомобілі майбутнього. «Пророцтво» - це втілення концепції «Оптимістичного футуризму», суть якої полягає в ментального зв'язку між авто і власником ».
Екстер'єр концепту відрізняється ефектними вигинами і плавними лініями. По-перше, це красиво. По-друге, забезпечує хорошу аеродинаміку. Піксельні фари гарантують чудову видимість вночі і в погану погоду. Крім того, вони споживають мало енергії, що продовжує термін роботи від одного заряду. Дані технологічні рішення будуть активно використовуватися в майбутніх електрокарах компанії.
Ще одна відмінна риса концепту - великий повітрозабірник, розташований під переднім бампером. Він направляє повітряні потоки в потрібне русло, щоб батарея охолоджувалася якомога ефективніше.
Оригінальними особливостями екстер'єру стали легкосплавні диски зі спицями, зробленими у вигляді пропелерів. Ці елементи також забезпечують автомобілю поліпшену аеродинаміку.
Задня частина авто візуально нагадує корму катера. Вона прикрашена задніми фарами з піксельним малюнком і спойлером інтегрованого типу. Деталі кузова зроблені з акрилу, що дає можливість розглянути всі елементи автомобіля.
Інтер'єр: нова філософія управління і поліпшений комфорт
Творці розмістили в автомобілі крісла, які ідеально підходять під середні антропометричні показники. Вони розроблялися з акцентом на ергономіку. Вхід в автомобіль зроблений у вигляді орних дверей. Їх кут відкриття гарантує максимально зручний висадку і посадку пасажирів. Знизу розміщені повітроводи. Це складові частини інтелектуальної системи кондиціонування. Концепт передбачає наявність нової системи повітряної очистки. Вона створює в салоні комфортні умови.
У салоні є два джойстика, вмонтовані в центральну консоль і двері водія. На органах управління розташовані панелі, що складаються з двох кнопок. З їх допомогою можна вказувати автомобілю напрямок, вмикати та вимикати певні опції. Біля джойстиків розміщені дві клавіші трансмісії і кнопка активації «аварійки».
У концепті є опція автономного водіння. Після включення режиму Relax бортовий комп'ютер перебирає контроль автомобілем на себе. Водій може під час руху відпочивати і стежити за мультимедійним екраном, на який виводиться розважальний контент.
«Справжній прогрес вже йде»
Автовиробник презентував нову стратегію, яка базується на філософії компанії - «Прогрес заради людства». Основний момент даної стратегії: до 2025 року Hyundai збільшить модельний ряд електромобілів до 44 одиниць і вкладе 50 млрд євро в створення нових технологій для електричного транспорту. Такі вливання дозволять збільшити обсяг продажів до 670 тисяч авто.
Якщо стратегію вдасться втілити в життя, дві третини автомобілів Hyundai на європейському ринку будуть представлені гібридами та електромобілями. У 2020 році компанія планує продати в Європі 80 тисяч електрокарів, включаючи моделі NEXO, IONIQ Electric і Kona Electric. Щоб досягти таких цифр, виробник переглянув виробничі організаційні моменти. У березні 2020 року модель Kona Electric почне вироблятися на чеському заводі компанії.