Авторизация
Регистрация

Компанія Hyundai презентувала концепт Prophecy

Hyundai Motor Company, отметила, что данный концепт это электрический автомобиль будущего

Компанія Hyundai презентувала концепт Prophecy і розповіла про нову стратегію розвитку електричного транспорту.

Hyundai Motor оприлюднила відеопрезентацію, за допомогою якої презентувала концепт під назвою Prophecy. Як його основи використовувалася нова стилістика автовиробника - «Чуттєва спортивність» (Sensuous Sportiness). Крім того, представники компанії розповіли про нову стратегію розвитку електричного сегмента. Вона носить назву «Справжній прогрес вже йде». Згідно з оприлюдненою стратегії, до 2025 року компанія інвестує 50 млрд євро в створення технологій для електрокарів. Такі вкладення дозволять збільшити обсяг продажів до 670 тисяч примірників щорічно і увійти в топ-3 виробників електрокарів в світі.

Концепт Prophecy це електромобіль майбутнього

Екстер'єр: за канонами «Почуттєвою спортивності»

Назва концепту - Prophecy - в перекладі означає «Пророцтво». Компанія хотіла цим сказати, що даний концепт на багато років визначає розвиток дизайнерських рішень в електрокарах.

Санг-Юп Лі, глава дизайнерського центру Hyundai Motor Company, зазначив: «Розробляючи даний концепт, ми хотіли показати, як, на нашу думку, повинні виглядати електричні автомобілі майбутнього. «Пророцтво» - це втілення концепції «Оптимістичного футуризму», суть якої полягає в ментального зв'язку між авто і власником ».

Екстер'єр концепту відрізняється ефектними вигинами і плавними лініями. По-перше, це красиво. По-друге, забезпечує хорошу аеродинаміку. Піксельні фари гарантують чудову видимість вночі і в погану погоду. Крім того, вони споживають мало енергії, що продовжує термін роботи від одного заряду. Дані технологічні рішення будуть активно використовуватися в майбутніх електрокарах компанії.

Назва концепту - Prophecy - в перекладі означає «Пророцтво».

Ще одна відмінна риса концепту - великий повітрозабірник, розташований під переднім бампером. Він направляє повітряні потоки в потрібне русло, щоб батарея охолоджувалася якомога ефективніше.

Оригінальними особливостями екстер'єру стали легкосплавні диски зі спицями, зробленими у вигляді пропелерів. Ці елементи також забезпечують автомобілю поліпшену аеродинаміку.

Задня частина авто візуально нагадує корму катера. Вона прикрашена задніми фарами з піксельним малюнком і спойлером інтегрованого типу. Деталі кузова зроблені з акрилу, що дає можливість розглянути всі елементи автомобіля.

Інтер'єр: нова філософія управління і поліпшений комфорт

Творці розмістили в автомобілі крісла, які ідеально підходять під середні антропометричні показники. Вони розроблялися з акцентом на ергономіку. Вхід в автомобіль зроблений у вигляді орних дверей. Їх кут відкриття гарантує максимально зручний висадку і посадку пасажирів. Знизу розміщені повітроводи. Це складові частини інтелектуальної системи кондиціонування. Концепт передбачає наявність нової системи повітряної очистки. Вона створює в салоні комфортні умови.

Нова філософія управління і поліпшений комфорт в Prophecy

У салоні є два джойстика, вмонтовані в центральну консоль і двері водія. На органах управління розташовані панелі, що складаються з двох кнопок. З їх допомогою можна вказувати автомобілю напрямок, вмикати та вимикати певні опції. Біля джойстиків розміщені дві клавіші трансмісії і кнопка активації «аварійки».

У концепті є опція автономного водіння. Після включення режиму Relax бортовий комп'ютер перебирає контроль автомобілем на себе. Водій може під час руху відпочивати і стежити за мультимедійним екраном, на який виводиться розважальний контент.

«Справжній прогрес вже йде»

Автовиробник презентував нову стратегію, яка базується на філософії компанії - «Прогрес заради людства». Основний момент даної стратегії: до 2025 року Hyundai збільшить модельний ряд електромобілів до 44 одиниць і вкладе 50 млрд євро в створення нових технологій для електричного транспорту. Такі вливання дозволять збільшити обсяг продажів до 670 тисяч авто.

Якщо стратегію вдасться втілити в життя, дві третини автомобілів Hyundai на європейському ринку будуть представлені гібридами та електромобілями. У 2020 році компанія планує продати в Європі 80 тисяч електрокарів, включаючи моделі NEXO, IONIQ Electric і Kona Electric. Щоб досягти таких цифр, виробник переглянув виробничі організаційні моменти. У березні 2020 року модель Kona Electric почне вироблятися на чеському заводі компанії.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.