Авторизация
Регистрация

Компанія Hyundai розповіла про своє бачення бренду «N»

Стратегии и развитие бренда «N» компании Hyundai

9 серпня була проведена презентація філософії нового бренду, а також стратегії його розвитку.

Сталося захід у Нюрбургринзі. Планами компанії поділився Альберт Бірманн, глава відділу розробки автомобілів з підвищеними динамічними характеристиками, а також Томас Шемер, виконавчий віце-президент компанії.
Представники компанії в різний час неодноразово заявляли про бажання розробляти моделі підвищеної потужності, які б відповідали найсуворішим стандартам продуктивності. Цим напрямком діяльності займається цілий департамент Hyundai.

Бренд має назву «N» не випадково. По-перше, воно символізує гоночну трасу Нюрбургрінг, де знаходиться Технічний центр компанії. По-друге, ця буква в даній ситуації є символом південнокорейського району Нам'янг, де розташований Центр досліджень і розробок. Крім того, логотип «N» зовні нагадує класичний гоночний віраж.

Компания Hyundai рассказала о своем видении бренда «N», новость автоцентр ПАРИТЕТ

Томас Шемер заявив наступне: «Моделі i30 Fastback N, Veloster N і i30 N відповідають єдиним стандартом: прекрасна динаміка руху та спортивний характер. Ми оснастили ці автомобілі як витонченим спортивним дизайном, так і найсучаснішими технологіями. Hyundai не боїться експериментувати і ставити перед собою найсміливіші завдання. В результаті наші покупці отримують сучасний високотехнологічний продукт. Ми робимо свою роботу не просто, щоб регулярно випускати нові моделі, а щоб наші клієнти отримували масу позитивних емоцій і відчуттів ».

У сфері мотоспорту бренд «N» вже встиг себе добре зарекомендувати. З'явившись в 2015 році, протягом наступних кількох років автомобілі, що випускаються під цим логотипом, домоглися відмінних результатів в TCR International, WRC, серії VLN, Pirelli World Challenge і в 24-годинному заїзді Нюрбургринга. Кращі риси бренду «N» були втілені в цілій лінійці сучасних автомобілів, оснащених найбільш потужними технологіями на даний момент. Моделі обладнуються деталями і системами, які проходять ретельні попередні перевірки і тестування.
На даний момент в лінійку входять моделі Veloster N і i30 N, які створені в яскраво вираженому спортивному стилі. Підтвердженням цьому служать особливі шасі, двигуни і трансмісії. Лінійка поповниться ще одним представником до закінчення 2018 року. Його випробування проводяться в Нюрбургринзі і вже підходять до свого завершення. Новачком стане автомобіль i30 Fastback N, який і стане завершенням першого етапу створення високопродуктивних авто. В рамках другого етапу своєї програми Hyundai випустить моделі, що відповідають цій же концепції, але вже в сегменті SUV. Крім того, на ринок будуть випущені автомобілі серії N Line, які порадують покупців унікальними дизайнерськими і технологічними рішеннями. i30 N Line, перший автомобіль цієї лінійки, з'явиться вже в серпні поточного року.

Альберт Бірманн зазначив: «Нам не страшні експерименти. Постійно перебуваючи в пошуку оптимальних поєднань, ми в кінцевому підсумку виробляємо продукт, який приємно дивує свого власника драйвом і динамічністю. Ми називаємо автомобілі бренду «N» «завойовниками врожай», так як вони оснащуються сучасними спортивними підвісками. Вони дозволяють впевнено входити на високій швидкості навіть в круті повороти ».

Обсяг продажів моделей «N» перевершив навіть найсміливіші очікування. 3 000 автомобілів i30 N було реалізовано за 6 місяців. Лімітована версія i30 N First Edition знайшла великий успіх на території Німеччини. За перші два дні було продано 100 авто.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.