Сталося захід у Нюрбургринзі. Планами компанії поділився Альберт Бірманн, глава відділу розробки автомобілів з підвищеними динамічними характеристиками, а також Томас Шемер, виконавчий віце-президент компанії.
Представники компанії в різний час неодноразово заявляли про бажання розробляти моделі підвищеної потужності, які б відповідали найсуворішим стандартам продуктивності. Цим напрямком діяльності займається цілий департамент Hyundai.
Бренд має назву «N» не випадково. По-перше, воно символізує гоночну трасу Нюрбургрінг, де знаходиться Технічний центр компанії. По-друге, ця буква в даній ситуації є символом південнокорейського району Нам'янг, де розташований Центр досліджень і розробок. Крім того, логотип «N» зовні нагадує класичний гоночний віраж.
Томас Шемер заявив наступне: «Моделі i30 Fastback N, Veloster N і i30 N відповідають єдиним стандартом: прекрасна динаміка руху та спортивний характер. Ми оснастили ці автомобілі як витонченим спортивним дизайном, так і найсучаснішими технологіями. Hyundai не боїться експериментувати і ставити перед собою найсміливіші завдання. В результаті наші покупці отримують сучасний високотехнологічний продукт. Ми робимо свою роботу не просто, щоб регулярно випускати нові моделі, а щоб наші клієнти отримували масу позитивних емоцій і відчуттів ».
У сфері мотоспорту бренд «N» вже встиг себе добре зарекомендувати. З'явившись в 2015 році, протягом наступних кількох років автомобілі, що випускаються під цим логотипом, домоглися відмінних результатів в TCR International, WRC, серії VLN, Pirelli World Challenge і в 24-годинному заїзді Нюрбургринга. Кращі риси бренду «N» були втілені в цілій лінійці сучасних автомобілів, оснащених найбільш потужними технологіями на даний момент. Моделі обладнуються деталями і системами, які проходять ретельні попередні перевірки і тестування.
На даний момент в лінійку входять моделі Veloster N і i30 N, які створені в яскраво вираженому спортивному стилі. Підтвердженням цьому служать особливі шасі, двигуни і трансмісії. Лінійка поповниться ще одним представником до закінчення 2018 року. Його випробування проводяться в Нюрбургринзі і вже підходять до свого завершення. Новачком стане автомобіль i30 Fastback N, який і стане завершенням першого етапу створення високопродуктивних авто. В рамках другого етапу своєї програми Hyundai випустить моделі, що відповідають цій же концепції, але вже в сегменті SUV. Крім того, на ринок будуть випущені автомобілі серії N Line, які порадують покупців унікальними дизайнерськими і технологічними рішеннями. i30 N Line, перший автомобіль цієї лінійки, з'явиться вже в серпні поточного року.
Альберт Бірманн зазначив: «Нам не страшні експерименти. Постійно перебуваючи в пошуку оптимальних поєднань, ми в кінцевому підсумку виробляємо продукт, який приємно дивує свого власника драйвом і динамічністю. Ми називаємо автомобілі бренду «N» «завойовниками врожай», так як вони оснащуються сучасними спортивними підвісками. Вони дозволяють впевнено входити на високій швидкості навіть в круті повороти ».
Обсяг продажів моделей «N» перевершив навіть найсміливіші очікування. 3 000 автомобілів i30 N було реалізовано за 6 місяців. Лімітована версія i30 N First Edition знайшла великий успіх на території Німеччини. За перші два дні було продано 100 авто.