Авторизация
Регистрация

Hyundai NEXO - перший абсолютно автономний кросовер у світі.

Hyundai NEXO

Через месяц после выставки CES-2018, на которой общественности была представлена модель NEXO, компания Hyundai презентовала автолюбителям автономный вариант кроссовера. NEXO проехал путь от Сеула до Пхенчхана без помощи водителя. Расстояние между городами – 196 км. Автономность модели обеспечивает автопилот SAE четвертого уровня.

Через місяць після виставки CES-2018, на якій громадськості була представлена ​​модель NEXO, компанія Hyundai презентувала автолюбителям автономний варіант кросовера. NEXO проїхав шлях від Сеула до Пхенчхана без допомоги водія. Відстань між містами - 196 км. Автономність моделі забезпечує автопілот SAE четвертого рівня.

 

Колона, яка здійснила майже 200-кілометровий пробіг, складалася з п'яти авто: 3-х NEXO і 2-х Genesis G80. Використовувані моделі відрізняються повноцінної автономністю. Захід став демонстрацією всіх можливостей нової системи автопілота і системи обміну даними 5G. Перш автомобілі від Hyundai з функцією автономного руху проходили тестування лише на певних ділянках дороги і зі швидкісним обмеженням.

Під час пробігу в Пхенчхан з Сеула автомобілі набирали швидкість до 100-110 км / год. Це максимальна дозволена швидкість на південнокорейських дорогах. Автомобілі без труднощів перебудовувалися з однієї смуги в іншу, долали перехрестя і здійснювали безпечні обгони інших транспортних засобів. Автономні моделі оснащені системою ADAS. Вона дозволяє штучного інтелекту ідентифікувати пішоходів і дорожні знаки. Одним з головних тестів для моделей Hyundai став проїзд через довгий тунель в кілька кілометрів. В таких умовах сигнал GPS стає слабким, а саме він дозволяє автомобілю орієнтуватися в просторі. Авто без будь-яких проблем пройшли випробування, використовуючи зовнішні датчики і сенсори.

 

Зовнішній вигляд і деталі салону автономного варіанту NEXO майже не відрізняється від звичайної версії. Авто має чотири лидара: один розташований ззаду, в бампері, інші три - спереду. Крім того, орієнтацію в просторі забезпечують радари, бічні камери, а також стереовідеокамери.

Інженери компанії не дарма вибрали саме автомобілі NEXO в якості тестових моделей. Процес обміну даними і орієнтації в просторі під час автономного руху вимагає великих енергетичних витрат. NEXO має в своєму розпорядженні гібридну силову установку, яка виробляє достатньо енергії для таких цілей. Ця система працює з використанням водневих елементів. Силова установка забезпечує повноцінну роботу автомобіля на відстані понад 200 км. Запас ходу NEXO - 600 км. Процес заправки воднем забирає не більш п'яти хвилин часу.

Джінву Лі, який займає в Hyundai Motor посаду глави Центру технологій безпеки, заявив: «Створюючи автономні системи руху, наша компанія ставить собі за основну мету отримання клієнтами найвищого рівня безпеки та комфорту».

 

Очікується, що система автопілот SAE четвертого рівня буде активно використовуватися в «розумних» містах, які мають допоміжної інфраструктурою. Подібні плани вже озвучила компанія Hyundai Motor. Досягнення кінцевої мети прогнозується на 2021 рік. У січні нинішнього року була досягнута домовленість з компанією Aurora, яка спеціалізується на створенні технологій автономного водіння. Таким чином, автомобілі Hyundai будуть комплектуватися системами виробництва Aurora. Планується, що спільне співробітництво двох компаній призведе до здійснення продажу безпілотних авто в усьому світі.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.