Авторизация
Регистрация

Перші в світі серійні автомобілі на водневому паливі вже в ЛондонеПервие в світі серійні автомобілі на водневому паливі вже в Лондоні

Первые в мире серийные автомобили на водородном топливе, Hyundai Motor - компания

Hyundai ix35 Fuel Cell, перша в світі серійна модель, оснащена водневими паливними елементами, стане учасником програми по розширенню мережі водневих транспортних засобів Лондона.

Перші п'ять автомобілів з'являться на дорогах столиці Великобританії вже цього літа.

Hyundai Motor, будучи одним з головних гравців на ринку водневих розробок для автомобілів, бере участь в проекті по розширенню мережі водневих транспортних засобів, що охоплює не тільки Лондон, але і Південний схід Великобританії. Проект фінансується державою спільно з Радою з технологічного розвитку. Ініціатива спрямована на впровадження гібридного транспорту в постійне користування та розширення мережі заправок з альтернативним паливом для зручності водіїв.

Надані автомобілі будуть здаватися в оренду ключовим державним і приватним автопаркам столиці. До 2015 року Hyundai планує виробити близько 1 000 екземплярів моделі на заводі в місті Ульсан Південної Кореї. Велика частина з цієї партії буде направлена ​​в Європу, де Європейська комісія ініціювала ряд проектів, спрямованих на популяризацію використання водню як палива з нульовим рівнем викидів. В цьому напрямку працює, наприклад, Об'єднане підприємство виробників паливних елементів і водню (Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking).

Поява автомобілів на водневому паливі покликане прискорити процес розвитку необхідної для обслуговування таких транспортних засобів інфраструктури.

Перший в світі серійний автомобіль на водневому паливі
Компанія Hyundai Motor, перший в світі виробник серійних автомобілів на водневому паливі, не тільки поклала початок Європейському водневого шляху, але і сприяла реалізації плану уряду Великобританії по перетворенню Лондона в головну водневу столицю світу.

Основна ідея нової моделі Hyundai ix35 Fuel Cell полягає в створенні настільки ж практичного, безпечного і приємного в управлінні автомобіля, як і його прототип - компактний кросовер ix35, але з нульовим рівнем викиду шкідливих речовин. Пропорційно збереглися і показники продуктивності: максимальна швидкість - 160 км / ч, розгін до 100 км / год за 12,5 секунд і економічна витрата палива - повний бак на 600 км. Але найголовніше - ніяких шкідливих викидів, тільки вода.

Проста і зручна заправка
Основною перевагою автомобіля на водневому паливі є швидка заправка, що займає не більше 2-3 хвилин. Тому придбання Hyundai ix35 Fuel Cell не змусить автолюбителів йти на компроміси.

Hyundai Motor займається виробництвом водневих автомобілів вже більше 15 років, але тільки зараз, з появою мереж водневих заправок, запуск моделі ix35 Fuel Cell в серійне виробництво стало актуальним.

Після низки невдалих спроб поставити виробництво автомобілів на водневому паливі на конвеєр, у подібних проектів, нарешті, з'явилося реальне майбутнє тут, у Великій Британії. Цьому багато в чому сприяли результати роботи London Hydrogen Partnership і реалізація таких ініціатив, як, наприклад, проект з розширення мережі водневих транспортних засобів Лондона під керівництвом Air Products.

Завдяки такому партнерству повсюдне використання водневих автомобілів стане реальністю в найближчому майбутньому. Уже зараз в Лондоні відкриті 2 водневі заправки, одна з яких знаходиться в громадському доступі.

Десятикратне збільшення кількості водневих автомобілів до 2015 року
До 2015 року планується обладнати три додаткові заправні станції в Лондоні. Кількість транспортних засобів на водневому паливі в столиці Великобританії має збільшитися до цього часу, як мінімум, в десять разів: з 5 до 50, включаючи пасажирські автомобілі, автобуси і скутери.

Кіт Мелтхаус (Kit Malthouse), заступник мера Лондона в сфері бізнесу та підприємництва і голова організації London Hydrogen Partnership (LHP) зазначив: «Діяльність London Hydrogen Partnership спільно з іншими аналогічними проектами відкривають перед Лондоном дорогу в водневе майбутнє.

Електромобілі, що працюють на акумуляторах, - це дійсно чудова технологія, але, як і факс-машини, це тимчасове явище. Існують поки проблеми, такі як малий запас ходу і тривалий час підзарядки, що негативно позначається на думці споживача. Незважаючи на те, що в Лондоні близько 1,3 тисяч пунктів для підзарядки, не можна бути впевненим, що вийде вчасно «заправитися»: кількість населення в столиці занадто велике ».

Водень з поновлюваних джерел
«Я вважаю, що водень вирішує всі подібні проблеми, а також труднощі, пов'язані з використанням енергії вітру. В результаті життєдіяльності людей з'являється велика кількість відходів, тому також шукаємо можливості конвертації цієї біомаси в водень. Так, виробляючи екологічне паливо, ми одночасно зможемо сприяти зменшенню кількості звалищ.

Зараз ми знаходимося на початку шляху, і я впевнений, що у водневого палива великі перспективи. Компанія Hyundai вносить свій безцінний внесок у світовий досвід зниження рівня транспортних викидів ».

Тоні Уайтхорн (Tony Whitehorn), президент і генеральний директор Hyundai Motor UK додав: «Водень має ряд серйозних переважно

уществует з точки зору турботи про навколишнє середовище, і ми плануємо розширювати співпрацю з іншими організаціями в галузі розвитку водневих технологій ».

London Hydrogen Partnership вже вклала в реалізацію водневих проектів понад 50 мільйонів фунтів. Партнери організації були залучені в будівництво двох існуючих на даний момент в Лондоні заправних станцій і запуск в експлуатацію п'яти автобусів на паливних елементах, введених в транспортний парк Лондона в 2011 році. У 2013 році планується запустити ще три автобуси, а також створити таксопарк з автомобілів, що працюють на водневих паливних елементах.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.