Авторизация
Регистрация

Платформа Hyundai E-GMP – нове слово в електрокарах

Новая платформа E-GMP для автомобилей, работающих на электродвигателе

E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – перша платформа від компанії Hyundai, присвячена лише електроавтомобілям.

Розробка такої платформи являє собою старт нової епохи в історії автовиробника. Створюючи її, розробники поставили собі за мету задовольнити ще більше потреб покупців з різним стилем життя. Для цього була значно покращена конструкція автомобілів, які працюють на електродвигуні.

Компанія Hyundai притримується концепції екологічної мобільності. Автовиробник сформулював для себе дуже амбітне завдання: протягом наступних 5 років випустити на ринок щонайменше 11 нових моделей електрокарів.

Нова платформа E-GMP – це не запозичення з уже існуючих рішень компанії Hyundai. Це абсолютно новий, ні на що не схожий продукт. Він забезпечує небачену раніше свободу в дизайні електрокарів. При цьому немає потреби встановлювати в автомобіль бензиновий або дизельний мотор. Значна перевага нової платформи – можливість для дизайнерів створювати електрокари з різними системами приводу без необхідності «урізати» простір всередині автомобіля. Для кінцевого споживача це означає лише збільшення кількості переваг у моделей Hyundai.

E-GMP робить життя комфортнішим

Автомобілі на електродвигуні, виконані на платформі E-GMP, мають велику кількість позитивних якостей. Одна з головних переваг – швидка зарядка батареї. Зарядка від 10 до 80 відсотків триває всього лише 18 хвилин. Таку оперативність гарантує зарядний пристрій на 350 кВт та швидкісна зарядка с напругою в 800 В. Нагадаємо, що при використанні основного пристрою на 400 В зарядка триває 30-60 хвилин. З новим же зарядним пристроєм, аби проїхати 100 кілометрів, достатньо підзарядити батарею протягом 5 хвилин.

Інтеграція багатофункціонального зарядного пристрою

У даній платформі вперше буде присутня мультизарядність без необхідності додавати сторонні адаптери або інші компоненти. Автомобілі на інших платформах потребують встановлення бортового «зарядника». Звичайно, це лишні фінансові трати та незручності. Особливістю платформи є наявність посиленого перетворювача. Завдяки йому інвертор та задній мотор перед подачею напруги на батарею підвищують цю напругу до 800 В (при вихідному показнику в 400 В). По суті, фактична напруга зарядного пристрою не має значення, – швидкісна зарядка буде відбуватися у будь-якому випадку.

«Пересувний» зарядний пристрій

Платформа передбачає наявність опції V2L (vehicle-to-load – від авто до електроспоживача). Це означає, що автомобіль, виконаний на її базі, є своєрідним павербанком «на колесах». Зовнішні акумулятори можуть заряджатися за рахунок вбудованих двонаправлених пристроїв. Щоб скористатися функцією «павербанку», достатньо вставити адаптер.

Вихідна потужність – 3,68 кВА. Цього показника достатньо для підзарядки мобільних телефонів, ноутбуків, електровелосипедів. Більш того, завдяки наявності функції V2L водій може заряджати інші автомобілі, що працюють на електродвигуні.

Можна не переживати про запас ходу

Водій отримує більше комфорту, адже автомобіль має покращений запас ходу. Таку особливість гарантує стандартизований місткий акумулятор. За інформацією WLTP, IONIQ має максимальний запас ходу на рівні 480 кілометрів.

Нова платформа – більше потужності

Ще одна перевага – покращена ефективність руху. Платформа передбачає низький центр ваги, адже тяжкий акумулятор знаходиться внизу між осями. Завдяки такому конструкторському рішенню авто краще входить в повороти, воно краще прискорюється, відрізняється стійкістю.

Коливання різних видів нейтралізуються 5-важільної системою задньої підвіски. Передачу потужності від мотора до коліс забезпечує інтегрована ведуча вісь. Це елемент, який суміщує в собі функції підшипників коліс та карданного валу. Завдяки такому поєднанню і відсутності двох окремих деталей вісь має на 10% меншу масу та на 42% більшу жорсткість. Дана особливість «конвертується» в кращу керованість.

Просте обслуговування батареї

Усі модулі акумулятора розміщені в єдиному блоці. Таким чином розробники стандартизували батарею та значно спростили її обслуговування. Якщо один з акумуляторів вийшов з ладу, не потрібно міняти весь блок. Достатньо провести заміну лише несправних елементів. Це і спрощує обслуговування, і робить його дешевшим.

E-GMP – платформа для комфорту та задоволення

Автомобілі, побудовані на базі цієї платформи, мають більше вільного простору усередині салону. Таку особливість забезпечує рівна підлога та «витягнута» колісна база. Окрім того, автомобілі на платформі E-GMP мають ексклюзивні засоби безпеки, які не представлені більше ніде.

Більше простору

E-GMP – це новий крок у осмисленні пропорції електрокару. Акумуляторний блок є пласким, що дозволяє оснастити авто рівною підлогою. Водій та пасажири подорожують в значно більш комфортних умовах, адже є більше простору для ніг. Це особливо важливо, коли мова йде про тривалі подорожі.

Враховуючи потреби та стиль життя, власник може модифікувати салон: центральна консоль та всі сидіння мають опцію трансформації. Покращені пропорції внутрішньої частини автомобіля надають дизайнерам значно більше свободи при розробці інновацій в інтер’єрі електрокарів. E-GMP – це абсолютно новий внутрішній простір, який не піддається рамкам традиційних стилів.

Модульні системи та інтер’єр

Платформа може бути використана у різних кузовах, у різних класах авто. Саме тому розробники надали можливість встановлювати численні модулі, щоб надавати клієнтам більше опцій. Наприклад, можна видозмінювати колісні арки – в залежності від характеристик моделі.

Місця, які впливають на ефективність автомобіля – простір для амортизації ударів спереду, передня та задня підвіски, корпус батареї, – фіксовані. Це значить, що вони залишаються сталими і в одному й тому самому місці для всіх моделей, виконаних на базі E-GMP. Ці фіксовані зони забезпечують безпеку руху, а також більш надійний захист пасажирів та батарей.

Видозмінений структурний проект

Платформа може бути використана для створення автомобілів як з повним, так і з заднім приводом. Конструкція не передбачає наявність тунелю карданного валу, який є у моделей з класичними двигунами. Така особливість дозволяє вирівняти підлогу в салоні. Платформа може мати мотор для авто з заднім приводом на задній осі. Якщо ж мова йде про повний привід у автівці, можна додати на передню вісь інший мотор. Така опція надає водіям можливість обирати між заднім та повним приводом, не ризикуючи зменшити кількість вільного простору всередині.

Електричний мотор відрізняється невеликими розмірами, якщо порівнювати його з класичними бензиновими та дизельними агрегатами. Така особливість, очевидно, позитивно позначається на розмірі моторного відсіку.

Звис спереду є коротшим, капот різко спадає, а частина вентиляційної системи знаходиться у місці, де був би двигун внутрішнього згорання. Це не тільки економить простір, а й забезпечує більш естетичний зовнішній вигляд.

Міцна конструкція – запорука безпеки

Платформа передбачає покращений рівень безпеки. Конструкція автомобіля зроблена зі сталі підвищеної міцності. Її завдання при ударі – амортизувати його, поглинути енергію, захистити батарею та людей, які знаходяться всередині. Ефективне поглинання удару при ДТП гарантує багатоскелетна структура.

При ударі енергія розсіюється завдяки наявності амортизуючої рами ззаду.
Горизонтальне кріплення, що входить в батарею, зроблене зі сталевих пластин. Воно покращує стійкість з'єднання батареї та підлоги. Крім того, завдання кріплення – захищати акумулятори при ДТП. Якщо удар відбувається збоку, його силу поглинають екструдовані підсилювачі, які зроблені з алюмінію.
Дебютною моделлю, побудованою на базі нової платформи, стала IONIQ 5. Автолюбителі вже встигли переконатися в наявності великої кількості переваг у новому рішенні від компанії Hyundai.

Оновлена центральна консоль

Консоль Universal Island можна рухати назад і вперед. Таку можливість надає відсутність тунелю для карданного валу, який є у автомобілях зі «звичайним» двигуном. Консоль можна пересувати на 14 сантиметрів в обидва боки. Дана опція значно покращує комфорт водія та пасажирів. Окрім того, «рухлива» консоль зручна у випадках, коли автомобіль припаркований у вузькому місці: пересунувши її, можна вийти з салону з будь-якого боку.

Консоль має бездротовий зарядний пристрій для смартфонів на 15 В. Крім того, вона оснащена входами USB. Universal Island – це не старий добрий підлокітник. Це наступний крок у розвитку центральних консолей в автомобілях.

Більш зручні сидіння

Рівна підлога надає нові можливості і з цієї точки зору. Передні сидіння в автомобілі можна розташувати так, як раніше неможливо було. Вони можуть створювати відчуття невагомості: його можна досягти за допомогою електричного регулювання спинок.

Передні сидіння стали тоншими на 30%. Це гарантія комфорту для пасажирів, що знаходяться ззаду.

Більше місця для речей

Відсік двигуна є значно меншим, ніж у традиційних авто. Завдяки цьому спереду з’явилося більше вільного місця – до 57 літрів. Відмінна новина для людей, які люблять тривалі подорожі та туризм.

Потенціал нової платформи

Дана розробка є базою для створення майбутніх авто Hyundai. Планується, що з її використанням протягом наступних 5 років буде розроблено 23 нових електрокари. Автовиробник планує продати більше 1 млн машин до 2025 року. ЗМІ недаремно охрестили IONIQ 5 «переломним моментом». Це справді втілення інновацій та індикатор сучасного підходу до створення автомобілів.

Нова модель IONIQ 5 на новій платформі очікується в Україні вже в серпні 2021 року.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.