Поняття і визначення
Сервісна книжка - договір між Дилером і Власником автомобіля, який реєструє гарантійні зобов'язання Виробника, гарантійний термін експлуатації, а також обов'язки Власника транспортного засобу, виконання яких зберігає гарантійні зобов'язання Виробника. У даній сервісній книжці містяться відомості про проведення передпродажної підготовки, адреси уповноважених дилерських центрів Дистриб'ютора на території України і інформація про періодичність проведення регламентного технічного обслуговування.
Виробник:
Hyundai Motor Company (Хюндай Мотор Компані), 231, Yangjae-dong, Seocho-Gu, Seoul, 137-938, Korea
Дистриб'ютор - ТОВ "Хюндай Мотор Україна", Україна, 04080, г. Киев, ул. Новокостянтинівська, 1А
Дилер - будь-яка фізична або юридична особа, яка здійснює роздрібний продаж з Дистриб'ютором на договірній основі. Також їм здійснюється передпродажна підготовка, гарантійний ремонт і технічне обслуговування автомобілів Hyundai.
Власник - персона, організація або будь-яка інша юридична особа, яка має право власності на транспортний засіб, або особа, якій довірено експлуатація і ремонт даного транспортного засобу.
Гарантійний термін експлуатації - термін, протягом якого гарантується використання автомобіля за призначенням, за умови дотримання Власником вимог експлуатаційної документації, і на протязі якого Виробник (Продавець) виконує гарантійні зобов'язання. Призначення автомобіля визначається в експлуатаційній документації, яка до нього додається.
Післяпродажна підготовка - комплекс операцій з підготовки автомобіля до експлуатації включає також виявлення та усунення дефектів, що виникли в процесі його зберігання та транспортування. Перелік і обсяг операцій передпродажної підготовки визначається Виробником відповідно до ГОСТ 2323-93.
Технічне обслуговування - сукупність операцій по підтримці справності і працездатності автомобіля при використанні його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Види, обсяг і періодичність операцій технічного обслуговування розробляються Виробником спільно з Дистриб'ютором. Технічне обслуговування здійснюється за рахунок споживача (Власника).
Оригінальна запчастина - будь-яка запчастина, яку поставляють Дистриб'ютором і сертифікована для використання на території України.
Ви можете проконсультуватися з фахівцем сервісного центру заповнивши ЗАЯВКУ на сайті, по ТЕЛЕФОНУ або відвідавши наш дилерський центр - КАРТА
КОНТАКТИ