Авторизация
Регистрация

Третій етап освітнього проекту H-Road від компанії Hyundai: скажи смартфонам в дорозі «ні»

Информационная кампания H-Road в автоцентре Паритет

Інформаційна кампанія H-Road, організатором якої є «Хюндай мотор Україна», стартувала в жовтні нинішнього року.

Протягом трьох років проект H-Road пропагує дотримання культури руху та дотримання правил дорожнього руху. У 2018 року кампанія реалізується в Україні, Сербії та Казахстані. В Україні організатори намагаються привернути увагу наших співвітчизників до проблеми використання смартфонів пішоходами та водіями під час руху.

Рівень безпеки на українських дорогах безпосередньо залежить від того, наскільки наші співгромадяни дотримуються норми культури водіння. Проект H-Road піднімає питання, які актуальні безпосередньо для нашої країни. Вони визначаються за допомогою проведення досліджень, опитувань і спостережень за обстановкою на дорогах. У 2018 року організатори звернули увагу на проблему використання мобільних телефонів як пішоходами, так і водіями. H-Road, який стартує в жовтні, буде тривати до кінця року. Проект підтримують Амбасадор: провідні телебачення Анатолій Анатоліч і Лідія Таран, автомобільний журналіст Павло Кащук, блогер Анатолій Барабошко. Вони в кооперації з Hyundai будуть розповідати українцям про своє ставлення до проблеми смартфонів на дорозі.

В Україні і в світі останнім часом зросла кількість ДТП, причиною яких є використання мобільного телефону в умовах дорожнього руху. Щоб перейти через дорогу, людина витрачає приблизно десять секунд. Очевидно, за цей час нічого критично важливого не трапиться в соціальних мережах або месенджерах. Однак багато наших співвітчизників думають інакше: вони переходять через дорогу, в цей час гортаючи сторінки або набираючи повідомлення. Це колосальний ризик для здоров'я і життя.
Ситуація з водіями ідентична. За телефонну переписку в момент керування автомобілем у нас в країні немає штрафів, і багато хто цим користуються. А адже достатньо всього декількох секунд, щоб утворилася небезпечна ситуація.

До цих проблем намагаються привернути увагу громадськості організатори проекту H-Road. Статистика така: 25% аварій в світі відбувається через те, що водій відволікається на серфінг в інтернеті, СМС-повідомлення або розмова. Компанія AT & T провела дослідження, присвячене даній проблематиці. Результати такі: 61% автомобілістів мають звичку набирати повідомлення під час керування машиною, 33% перевіряють електронну пошту, 28% користуються браузером, 27% сидять в соціальній мережі Facebook, 27% періодично знімають відео, 17% роблять Селфі, 14% завантажують фотознімки в Instagram, 10% переписуються в месенджерах.

Щоб відправити або прочитати повідомлення, водій відволікається від керування транспортним засобом в середньому на 5 секунд. Якщо автомобіль при цьому рухається зі швидкістю 80 км / год, водій проїжджає наосліп дистанцію, яка відповідає футбольному полю. Тож не дивно, що використання смартфона під час їзди стає причиною аварій в 6 разів частіше, ніж вплив алкоголю.

Національна рада безпеки США озвучив наступну статистику: щороку через використання телефону під час руху відбувається 1,6 млн аварій. 660 тисяч водіїв регулярно користуються смартфонами в момент керування автомобілем. Чверть аварій відбувається через відволікання водіїв на свої телефони. Через таких гнітючих цифр ця проблема і вважається масової у всьому світі.

Тарас Лопачак, директор з маркетингу українського підрозділу компанії Hyundai заявив: «Ми завжди вважали проблему використання мобільних телефонів за кермом вкрай важливою. У цьому році наша компанія поставила собі за мету звернути на неї увагу громадськості. Компанія «Хюндай мотор Україна» вдячна діячам медіа-сфери, які погодилися допомогти нам в цьому. Ми також дуже раді, що географія освітнього проекту розширилася. У 2018 року наші сербські колеги будуть інформувати громадян про важливість використання дитячих автомобільних крісел, а в Казахстані звернуть увагу на культуру поведінки дітей на автодорогах. Загальна риса, яка об'єднує всі проекти H-Road, - турбота про пішоходів, водіїв та інших учасників руху.

Детально про проект в Україні, Сербії та Казахстані ви можете прочитати тут - hroad.org.

Інформація про платформу H-Road

Мета проекту - звернути увагу громадськості на важливість дотримання правил дорожнього руху і норм дорожньої культури.

• Завдання, яке ставлять перед собою організатори проекту, - зробити українські дороги безпечнішими. Проект реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності українського підрозділу Hyundai. Він триватиме з жовтня по грудень поточного року.
• В рамках проекту проводяться різні активності та заходи, які спрямовані на донесення важливої ​​інформації про безпеку руху до громадян України.
• Проекти, які проводилися в 2016-2017 роках, були важливими і з інформаційної точки зору, і з благодійною. У 2016 році всі гроші, зароблені на продажу стікерів та інших аксесуарів, були переведені для оплати навчання дітей-сиріт. У 2017 році у продажу були аксесуари, створені людьми з інвалідністю. Засоби, зароблені на їх реалізації, були витрачені на підготовку параолімпійської збірної України до південнокорейської Зимовій Олімпіаді.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.