Авторизация
Регистрация

Hyundai Motor знаходиться на лідируючих позиціях рейтингу Interbrand чотири роки поспіль

В 2018 году компания заняла 6 место

У 2018 році компанія зайняла 6 місце в рейтингу найбільш дорогих брендів.

Interbrand, консалтингове агентство, що спеціалізується на питаннях брендингу, щорічно складає рейтинг, в який входять 40 компаній. Hyundai Motor утримує лідируючі позиції ось уже на протязі чотирьох років. Hyundai навіть не завадили проблеми економічного характеру, які відзначаються на багатьох ринках світу. У нинішньому році вартість бренду зросла на 3%, якщо порівнювати цю цифру з минулим роком. Зараз вона дорівнює 13, 535 млрд доларів США.

Он Хонг Чо, маркетинговий директор компанії, заявив: «Hyundai Motor - сучасний креативний бренд. Ми постійно працюємо над створенням нових функцій комунікації і безпеки, які були б затребувані серед споживачів. Нас радує те, наскільки швидко прогресує бренд Hyundai. Наші нові розробки дозволяють нам закріпитися на лідируючих позиціях в майбутньому глобальної мобільності: випуск інтелектуальних авто, електрифікація транспортних засобів, автономне водіння.

У поточному році виробник зайняв шосту позицію в рейтингу. Такий успіх став можливим завдяки постійному зростанню вартості компанії і розвитку бренду. У 2005 році Hyundai Motor оцінювалася в 3,5 млрд доларів США. У 2018 році її вартість дорівнює 13,5 млрд.

Директор компанії Interbrand зазначив «Те, що вартість Hyundai Motor стає дедалі більше, пояснюється інвестиціями компанії в проекти« Майбутній мобільності ». Створення суббренда автомобілів поліпшеної продуктивності N, випуск кросовера, що працює на водні, NEXO - це і багато іншого є показником сучасності та інноваційності компанії. Hyundai - бренд, який швидко реагує на зміни ринкових тенденцій і чітко дотримується своєї філософії. Все це сприяє підвищенню ринкової вартості компанії ».

Позиції компанії Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні 10 років *

TOP-10 автомобільних брендів 2018 року по версії Interbrand **

* / ** При розробці цього рейтингу враховувалися всі фінансові показники учасників, включаючи активи маркетингового характеру, а також потенційних дохід.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.