Останнім часом в автоіндустрії зростає інтерес до питань якості повітря всередині авто. Такі тенденції наштовхнули компанію Hyundai на розробку інноваційних технологій в даній сфері. Представники виробника анонсували три технології, призначені для контролю якості повітря в машині.
• After-Blow не дозволяє цвілі з'являтися всередині авто, зберігаючи сухість випарника.
• Multi-Air Mode знижує прямий контакт з повітрям, яке надходить внаслідок розсіювання потоку.
• Fine Dust Indicator надає інформацію про якість повітря в салоні.
Нові технології спочатку будуть представлені в декількох моделях автомобілів, призначених для корейського ринку. Пізніше ці рішення будуть інтегровані в моделі, що поставляються по всьому світу.
Розглянемо технології більш докладно.
Система After-Blow проводить висушування конденсату, завдяки чому випарник позбавляється від вологи. Результат: повна відсутність цвілі. Завдяки такій технології в салоні не виникає неприємного запаху при активації системи кондиціонування в спекотні дні. Крім того, відсутність цвілі - це користь для здоров'я.
Без застосування даної технології конденсат стікає протягом 30 хвилин після заглушки двигуна. Технологія скорочує цей час до 10 хвилин. Техніка автоматично забирає повітря для повного висушування.
Технологія не надто впливає на витрату акумулятора. Якщо рівень заряду низький, система автоматично вимикається. Так відбувається завдяки наявності опції Intelligent Battery Sensor. Крім того, система відключається при низькій температурі зовні авто, а також коли кондиціонер довго не використовується.
Multi-Air Mode призначена для створення максимально комфортного мікроклімату в автомобілі і досягається завдяки наявності декількох вентиляційних отворів. Якщо система включена, повітряний потік робиться більш м'яким, так як він розсіюється. Обсяг повітря, що подається при цьому залишається на колишньому рівні. Різниця полягає лише в тому, що водій і пасажири менше контактують з прямим потоком, що робить перебування всередині салону більш комфортним.
Fine Dust Indicator проводить оцінку якості повітря і надає інформацію водієві. Прилади вимірюють кількість і концентрацію ультрадисперсних частинок (РМ 2.5). Дані відображаються як в класичному вигляді (цифрами), так і за допомогою колірних індикаторів (червоний, оранжевий, зелений, синій).
Якщо прилади фіксують підвищену кількість забруднюючих частинок (понад 36 мкг / м3), автоматично активується очисна система.
Технологія самостійно визначає обсяг повітря, необхідний для конкретного салону. Якщо є необхідність, включається система рециркуляції і кондиціонування для нормалізації рівня вологості.