Авторизация
Регистрация

Рейтинг Interbrand: Hyundai Motor займає лідируючу позицію п'ятий рік поспіль

Hyundai Motor занимает, пятый год подряд, лидирующую позицию в рейтинге Interbrand

Hyundai Motor займає, п'ятий рік поспіль, лідируючу позицію в рейтингу Interbrand

Interbrand - одне з найбільш авторитетних брендінгових консалтингових агентств. Щорічно воно становить рейтинг кращих світових брендів. П'ять років поспіль Hyundai входить в ТОП-40. У 2019 було повторено досягнення минулого року: виробник зайняв 36-й рядок рейтингу. Ціна бренду Hyundai тепер становить 14,1 млрд американських доларів. Це на 4,6% вище за минулорічний показник.

Hyundai Motor занимает, пятый год подряд, лидирующую позицию в рейтинге Interbrand

Виробник дебютував в даному рейтингу в 2005 році. Тоді він зайняв 85 місце з ринковою вартістю d 3,5 млрд доларів. За 15 років цифра зросла більш ніж на 400% і тепер становить 14,1 млрд.

Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*

Рік

Загальний рейтинг

Вартість бренду ($ млрд.)

2019

36

14.1

2018

36

13.5

2017

35

13.2

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

 

Представник Interbrand, директор по оцінці брендів, Майк Роча зазначив: «Запорука успіху компанії Hyundai - вкладення великої кількості грошей в розробку екологічно чистого, водневого транспорту. Компанія довела, що вона своєчасно реагує на зміну тенденцій світу мобільності майбутнього. Приклад - чітка стратегія виробника щодо інтеграції водневих технологій в робототехнический бізнес ».
 
Он Хонка Чо, директор по маркетингу Hyundai, сказав наступне: «Ми використовуємо зміни в світі мобільності майбутнього для того, щоб пропонувати нові рішення і стати лідером в цій галузі. Крім того, наша задача - довести споживачам, що ми є сучасним і високотехнологічним брендом. Для цього ми вкладаємо гроші в розвиток водневого сегмента і не тільки ».

У рейтингу Interbrand, що стосується автомобільного ринку, Hyundai розташовується на шостій позиції. Виробник випередив такі компанії, як Volkswagen, Audi, Porsche і Nissan.

TOP-10 автомобільних брендів 2019 року за версією Interbrand**

Місце

Компанія

Вартість бренду ($ млрд.)

1

Toyota

56.2

2

Mercedes-Benz

50.8

3

BMW

41.4

4

Honda

24.4

5

Ford

14.3

6

Hyundai Motor

14.1

7

Volkswagen

12.9

8

Audi

12.6

9

Porsche

11.6

10

Nissan

11.5

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.