Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.
ідповідно до досліджень компанії Interbrand за минулий рік вартість бренду HYUNDAI зросла на 16% (10,4 млрд. Дол.). Уже 10 років поспіль Hyundai займає місця в Топ-100 світових компаній, проте в цьому році компанія зайняла почесне 40 місце в міжнародному рейтингу, найвище за всю історію. Таким чином, HYUNDAI зростав найшвидше автомобільним брендом з 2005 року.
Нагадаємо, що компанія Interbrand оцінює кожен бренд за підсумками трьох груп показників: фінансові результати компанії, роль бренду в процесі прийняття рішення про покупку і лояльність споживачів. Крім того, щоб претендувати на місце в рейтингу у компанії повинні бути не менше 1/3 продажів товарів за кордоном і мінімум на 3-х континентах.