Авторизация
Регистрация

Компанія Hyundai презентувала третє покоління моторів з CVVD-технологією

3 липня 2019 року компанія Hyundai представила громадськості новий мотор Smartstream G T-GDi об'ємом 1.6 літрів.

Захід пройшов в Hyundai Motorstudio Goyang. Новинка оснащена технологією управління системою газорозподілу. Вона володіє ізмененяются глибиною і тривалістю відкриття клапанів. Нова технологія збільшує продуктивність двигуна, зменшуючи при цьому рівень витрати палива.

Раніше робота агрегатів контролювалася технологією регульованого управління клапанами. Вона управляє або глибиною відкриття клапана, або безпосередньо самим відкриттям-закриттям.

Система CVVT встановлює момент, коли відбувається відкриття-закриття клапана, а система CVVL шляхом регулювання глибини відкриття встановлює кількість поступаемого повітря. Дані системи не здатні контролювати тривалість роботи клапанів, так як момент їх закриття безпосередньо залежить від часу відкриття. Цей недолік не дозволяв контролювати раціональність витрати палива і потужність мотора. Нова система CVVD нівелює цей недолік.

Технологія відповідає за оптимізацію продуктивності, а також зниження рівня витрати палива при використанні різних режимів водіння: наприклад, спортивного та еко. Автомобіль, оснащений CVVD, виробляє на 12% менше викидів в атмосферу, має на 4% вище продуктивність мотора і на 5% вище - ефективність витрати палива.

Новий двигун Smartstream G T-GDi об'ємом 1.6 літрів 

CVVD задіє впускний клапан в момент, коли машина їде зі стабільною швидкістю, а мотор працює на низьких-середніх оборотах. Стиснення усувається, і агрегат більш раціонально витрачає паливо, так як не потрібно витрачати зусилля на його подолання. Якщо ж авто рухається на високій швидкості, закриття клапана відбувається на початку такту: в результаті збільшується кількість поступаемого повітря, і росте крутний момент, який гарантує краще прискорення.

Разом з новою технологією виробник представив бензиновий двигун Smartstream G 1.6 T-GDi. Це турбомотор з 4 клапанами на циліндр. Його потужність - 180 к.с., а крутний момент - 265 Н ∙ м. Даний агрегат також оснащений технологією LP EGR, яка забезпечує ефективну рециркуляцию відпрацьованих газів. Цей ефект підвищує раціональність витрати палива.

LP EGR передбачає повернення відпрацьованих газів в камеру згоряння. Ці гази забезпечують охолодження, знижуючи кількість викидів в атмосферу. Також новий двигун має особливість, яка підвищує продуктивність в умовах високого навантаження. Система відправляє вихлопної газ не в спускову систему, а в передню частину турбокомпресора.

Мотор також оснащений системою управління температурою інтегрованого типу. Вона гарантує підтримку оптимальної температури всередині.

Покращена система уприскування палива забезпечує подачу в циліндр, що знаходиться під тиском 350 бар. Попередні мотори мали показник в 250 бар.

G 1.6 T-GDi володіє зменшеним на 34% тертям, яке забезпечують рухомі елементи зі зниженим показником тертя.

Дебютної моделлю, на якій буде встановлено новий двигун, стане Hyundai Sonata Turbo. Подання новинки заплановано на 2-у половину 2019 року.

У планах компанії Hyundai розробка цілої лінійки нових двигунів Smartstream. Дані плани будуть втілені виробником до 2022 року. Лінійка включатиме в себе 6 дизельних моторів, 10 бензинових і 6 КПП.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.