Авторизация
Регистрация

Українцям показали, чому варто цінувати життя більше, ніж смартфон

Road Stories от «Мамахохотала» в рамках проекта H-Road

Road Stories від «Мамахохотала» в рамках проекту H-Road: українцям показали, чому варто цінувати життя більше, ніж смартфон

У грудні студія «Мамахохотала» розробила серію відеороликів гумористичного характеру, які демонструють, чому водіям і пішоходам не можна використовувати мобільні телефони на дорозі. Ця активність є частиною інформаційної компанії H-Road, організатором якої виступило українське підрозділ Hyundai.

Проект H-Road реалізується третій рік поспіль. Цього року організатори поставили собі за мету привернути увагу українців до проблеми використання мобільних пристроїв пішоходами та водіями.

Це вже третій проект H-Road, реалізований в цьому році. Раніше українці познайомилися з Abbey Road і Smart переходом. Road Stories - це черговий етап ознайомлення наших співгромадян з цієї важливою проблемою. Road Stories є невеликими гумористичні відео, які були розроблені відомою студією «Мамахохотала».

Ці відеоролики в гумористичній формі показують, до чого може привести використання мобільних телефонів учасниками дорожнього руху. Головними персонажами історій стали Роман Грищук і Анна Гресь, провідні актори комедійної студії «Мамахохотала». Вони майстерно зобразили кілька типів учасників дорожнього руху. Наприклад, Анна зіграла водія, який відволікався на перегляд відео на телефоні і розмови, в результаті чого потрапив в ДТП. Роман в одному з відео зобразив 7 основних типів пішоходів зі смартфонами в руках, які зустрічаються на наших дорогах. Є також ролик, в якому Роман і Анна зіграли подружню пару, яка дуже сильно захоплюється мобільними пристроями. Ситуації показані різні, проте результат завжди один і той же.

Роман Грищук з цього приводу сказав наступне: «Особисто я проти використання гаджетів водіями і пішоходами. Звичайно, і сам іноді таким грішу, але намагаюся позбутися шкідливої ​​звички. Все ж я розумію, що життя набагато важливіше мобільного телефону. Я вважаю, що така серйозна інформація краще запам'ятовується людям, коли її подають в комічній формі ».Відеоролики можна знайти на сторінках в соціальних мережах «Хюндай Мотор Україна», «Мамахохотала», а також головних героїв - Романа і Анни.

Останнім часом значно зросла кількість аварій, причиною яких є використання мобільних пристроїв на дорозі. Це стосується не тільки нашої країни, а й усього світу. В Естонії компанія Norstat провела дослідження, замовник якого - IfKindlustus. Результати такі: 24% жінок і 42% чоловіків розмовляють по телефону за кермом в ручному режимі, тобто без використання гарнітури handsfree. Таке ж дослідження провели латвійці та литовці. Тут цифри трохи менше: в Литві про наявність звички розмовляти за кермом відповіло на 6% менше респондентів, а в Латвії - на 4%.

У країнах, де ця проблема є дійсно серйозною, не тільки проводяться інформаційні кампанії, але і вносяться зміни в законодавство: тих, хто використовує гаджети, перебуваючи на дорозі, штрафують.

В Україні найбільшою інформаційною кампанією є H-Road. Серед інших активностей варто наголосити на тому, що на LED-табло автоматизованої інформаційної системи управління дорожнім рухом періодично демонструються відповідні попередження.

Головна мета, яку ставлять перед собою організатори проекту, - привернути увагу українців до необхідності дотримання ПДР і норм культури водіння.

• Завдання проекту - зробити вітчизняні дороги безпечнішими. Він триватиме до грудня поточного року.
• В рамках кампанії проводяться різноманітні активності, за допомогою яких українцям доносять важливу інформацію про необхідність дотримання правил дорожнього руху. Учасники проекту створюють інфографіки, відеоролики і корисні статті.
• Попередні проекти (2016-2017) були не тільки освітніми, а й благодійними. У 2016 році кошти від реалізації продукції (стікери, аксесуари) були спрямовані на навчання дітей-сиріт. У 2017 році аксесуари були створені людьми з обмеженими здібностями. Гроші, зароблені на їх продажу, були витрачені на підготовку української параолімпійської збірної до Зимової Олімпіади.

Ми використовуємо файли cookies для покращення Вашого досвіду на нашому сайті. Щоб дати згоду на використання файлів cookies, натисніть кнопку Прийняти.