Модифікована система стабілізації стійкості курсу, що працює в парі з системою стабілізації руху, збільшує стійкість автомобіля на поворотах і в екстрених ситуаціях.
Датчики BSD в задньому бампері виявляють близькість автомобіля в «мертвій зоні» і активують бічні попереджають вогні і звуковий сигнал, якщо водій намагається змінити смугу руху.
Система оповіщає водія про наближення об'єктів ззаду під час виїзду з парковки за допомогою реверсивного руху. Система працює в парі з системою BSD.
Передні радари і камери сканують і виявляють присутність транспортних засобів або пішоходів перед автомобілем. AEB автоматично ініціює екстрене гальмування, щоб звести до мінімуму ймовірність серйозної аварії або обмежити її наслідки. Стандартна система AEB реагує на наявність транспортного засобу попереду через передню камеру і радар, який дозволяє виявляти пішоходів.
Регулює швидкість з урахуванням дистанції від транспортних засобів спереду.
Система FCWS використовує передню камеру для виявлення перешкод перед автомобілем, попереджаючи водія. У той же час AEB активує екстрене гальмування, запобігаючи аварії або, принаймні, зменшуючи їх можливі наслідки.
Система задіяна в активної безпеки, запобігаючи випадковий виліт з смуги руху через неуважність водія. Система LKAS попереджає акустичними і візуальними сигналами перед примусові корекції руху автомобіля.
< Динаміка | Комфорт > |