Згідно з отриманими даними, виробник Хюндай став лідером номінації в автомобільній категорії 7 разів поспіль, набравши найвищий коефіцієнт споживчої лояльності.
Дослідження BKCLI є щорічний всебічний рейтинг переваг споживачів, в якому беруть участь понад шестисот різних брендів. 43 000 чоловік оцінюють торгові марки, які для зручності класифіковані в 72 різні категорії товарів.
Компанія Hyundai Motor завжди з особливою увагою ставилася до підвищення рівня лояльності клієнтів, вибравши в якості головної стратегії клієнтоорієнтірованную модель ведення бізнесу. Концерн Хендай зміг зайняти одну з лідируючих позицій у сфері виробництва автомобілів виключно завдяки безперервному процесу вдосконалення власних технологій, дизайну, комфорту, функціональності і безпеки випускаються авто.
Активні заходи, які спрямовані на зростання лояльності серед клієнтів, дозволили сформувати величезну дружну сім'ю споживачів Hyundai. Для нашої компанії велика нагорода щодня працювати і вдосконалюватися, щоб мати можливість виправдовувати покладену на нас довіру клієнтів.