Hyundai Motor з кожним роком збільшує свою цінність і вага серед покупців автомобілів і все міцніше зміцнює свою позицію серед конкурентів. Це доводить результати рейтингу Interbrand, який щорічно публікує таблицю з кращими світовими брендами.
Щорічний стабільне зростання Hyundai Motor забезпечує бренду місце в топ-40 кращих брендів світу вже протягом 6 років. А з 2005 року компанія Hyundai щорічно входити в 100 кращих брендів версією Interbrand.
«Підвищення вартості бренда Hyundai Motor Company можна з впевненості віднести до значним розширенням бізнесу в галузі інновацій для майбутньої мобільності, а також безперервними інвестиціями в бренд. У приклад, можна навести запуску спеціалізованого бренду електромобілів IONIQ. Ми в повній мірі оцінили весь підхід компанії, як активний, так і ініціативний, до змін на ринку. І виділили, що бренд Hyundai має стійкий підхід до ведення бізнесу, в який входить велика мережа каналів продажів, оперативний відгук на важливі соціальні ініціативи, а також фактичне збільшення продажів електромобілів і автомобілів на електричних елементах», - сказав Майк Роча, директор по оцінці брендів Interbrand.
Прихильність Hyundai Motor до постійного розвитку та електрифікованої мобільності найкращим чином представляє запуск нового бренду під назвою IONIQ. Під цим брендом компанія буде випускати тільки електромобілі і використовувати свої інноваційні досягнення і розробки в цій галузі. І вже в найближчі 4 роки Hyundai планує випустити 3 нових інноваційних автомобіля в EV сегмента. Новий екологічний бренд IONIQ - це оперативний хід компанії, який викликаний великим попитом на електричні автомобілі, а також відображення далекоглядних планів Hyundai стати світовим лідером на ринку електромобілів.
Великі фінансові вклади Hyundai Motor в розробки водневих паливних елементів зміцнюють позицію бренду в секторі транспортних засобів. Компанія вперше здійснила поставку на європейський континент перші 7 серійних електричних вантажівок, які працюють на водневих паливних елементах. До слова, світових дорогах курсують вже більше 50 подібних вантажівок, а до кінця 2020 року в планах виробництва випускати близько 2000 одиниць щорічно, що викликано зростаючим попит на екологічну мобільність в Європі, США і Китаї.
Не оминули увагою в компанії Hyundai і питання що стосуються міського транспорту і високого завантаження транспорту на дорогах. Рішенням даної проблеми, на думку Hyundai Motor, може стати нова бізнес-концепція міського повітряного транспорту - Urban Air Mobility (UAM). Щоб закріпити свою конкурентну здатність і бути першими в новому світі роботизації і технологіях автономного водіння, компанія активно співпрацює з науково-дослідними інститутами та інноваційними лабораторіями з усього світу.
Всі згадані проекти, а також інші ініціативи Hyundai Motor Company допомогли стати єдиною автомобільною компанією в рейтингу Interbrand 2020 року, у якій в цьому важкому для всіх галузей році зросла вартість бренду, в результаті чого компанія перемістилася на одну позицію вгору і зайняла п'яту позицію серед світових автомобільних компаній.
Рейтинг проводиться всесвітньо відомої консалтингової компанією Interbrand. І щороку дають найвпливовіші транснаціональні компанії з метою складання рейтингу кращих світових брендів. Цінність кожного бренду виходить в результаті всебічної оцінки фінансових і маркетингових досягнень компанії, на основі чого складається прогноз її майбутньої прибутковості.
У таблиці нижче можна ознайомитися з ключовими брендами рейтингу, а також їх показниками