Нагадаємо, що новий Santa Fe – дебютний позашляховик автовиробника в Європі, який буде оснащений даною функцією.
Система Terrain Mode надасть можливість водіям вибирати оптимальні налаштування для поверхностей різного типу. Перемикання режимів відбувається за допомогою одного повороту перемикача. Система розроблена на базі технології HTRAC, створеної для повнопривідних моделей. Функція покликана зробити керування комфортним навіть на найбільш складних ділянках дороги. HTRAC розподіляє крутний момент між колесами в автономному режимі. На розподіл впливає обраний режим руху Drive Mode та обране покриття.
Андреас Крістоф-Гофман, віце-президент компанії, сказав наступне: «Наша головна задача – забезпечувати покупців преміальними продуктами та поступово покращувати якість автомобілів. Опція Terrain Mode дозволить нашим авто бути більш конкурентними з точки зору комфорту та технологічності. При цьому ми залишимося вірними власним «позашляховим» традиціям».
Вибір режиму руху
Автомобіль буде мати перемикач на центральній консолі, який дозволить обирати між трьома типами покриття та чотирма режимами руху. Щоб змінити один з параметрів, достатньо буде натиснути на кнопку селектора. Інформація про вибрані режими буде відображена на AVN дисплеї та панелі приладів.
Чотири режими руху
• Comfort. Оптимальний рівень ефективності та продуктивності.
• Sport. Режим з покращеним рівнем продуктивності. Відклик на натискання педалі газу пришвидшується, змінюється гострота обертання керма, стає вищою швидкість перемикання передач.
• Eco. Завдання цього режиму – забезпечити максимальну енергоефективність, тобто низький рівень споживання палива. Змінюється робота коробки передач, системи клімат-контролю, динаміка автомобіля.
• Smart. Вибравши дану опцію, водій дозволить автомобілю самостійно перемикатися між вищезгаданими режимами. На вибір впливає стиль водіння людини за кермом.
Вибір режиму водіння (Drive Mode) впливає на продуктивність і залежить від стилю руху. Завдання технології Terrain Mode – в залежності від типу покриття змінювати контроль тяги, перемикання КПП, крутний момент двигуна і розподіл крутного моменту між колесами.
Три режими вибору покриття
• Snow. Ризик пробуксування коліс значно знижується. У результаті полегшується рух по засніженим покриттям.
• Sand. Забезпечується ефективність та плавність руху на м’яких покриттях.
• Mud. Встановлюються оптимальні параметри для безпечного та комфортного руху по слизьким покриттям.
Коротко про новий Santa Fe
Даний автомобіль є вдосконаленим варіантом позашляховика-флагмана від компанії Hyundai. Модель отримали декілька нових преміум-опцій. Лінійка вперше отримає варіації гібрид і plug-in гібрид. Окрім того, це дебютний автомобіль на європейському ринку, в якому використовується платформа 3-ого покоління. Це означає, що позашляховик буде більш безпечним, продуктивним та ефективним у русі. Santa Fe отримає нові опції безпеки, технології та сучасний, сміливий зовнішній вигляд.
Оновлення популярної моделі проводиться в рамках святкування 20-ї річниці дебютного автомобіля SUV від Hyundai. Вперше Santa Fe з’явився на ринку в 2001 році. З того часу позашляховик постійно вдосконалювався, експерти відзначали його комфорт, місткість, безпеку, відмінний дизайн та великий вибір характеристик. Нова варіація зробить легендарний Santa Fe ще більш преміальним автомобілем для своїх власників. У моделі відмінно поєднуються характеристики позашляховика та сучасні технології.
Оновлений Santa Fe буде презентований в Україні в кінці 2020 року.