Авторизация
Регистрация

7 років гарантії

7 років гарантованої якості * поширюється на автомобілі 2011 модельного року, які були придбані з 1 березня 2011 року до 1 вересня 2017 року.
Компанія Hyundai Motor Company (далі - Виробник) пропонує Вам автомобілі Hyundai виготовлені з високоякісних матеріалів згідно з останніми технологіями автомобільної індустрії, і відповідні високим стандартам якості. Проте, для забезпечення нормальної експлуатації автомобіля надає наступні умови гарантії:

1.1. Умови надання гарантії
Придбаний Вами автомобіль втілив в себе величезний досвід і знання інженерів і фахівців Виробника, щоб зробити його максимально надійним і зручним в експлуатації.

Перед початком експлуатації радимо Вам уважно ознайомитися з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування автомобіля, які вказані в інструкції з експлуатації та пункті 4 цього договору.

Виробник надає гарантію на автомобіль, включаючи всі його складові частини (крім винятків, прописаний в даному договорі).

Гарантія Виробника поширюється на усунення недоліків, що виникли внаслідок дефектів матеріалів або збірки виробничого характеру, і дійсна тільки щодо автомобілів придбаних через офіційну дилерську мережу ТОВ «Хюндай Мотор Україна» на протязі гарантійного терміну його експлуатації.

Для того, щоб скористатися гарантією Виробника, необхідно звернутися до будь-якого офіційного Дилера ТОВ «Хюндай Мотор Україна», уповноваженого ним виконувати ремонтні та сервісні роботи. Адреси та телефони підприємств дилерської мережі Дистриб'ютора вказані в пункті 8 сервісної книжки.

Для збереження права скористатися гарантією, Власник зобов'язаний регулярно та своєчасно, згідно зі встановленим в цьому договорі регламентом, надавати автомобіль у розпорядження офіційних сервісних центрів дилерської мережі Дистриб'ютора для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а також неухильно дотримуватися пунктам цього договору.

УВАГА! Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту автомобіля в обсягах та кількості, рекомендованих Дистриб'ютором.

Сервісна книжка поставляється разом з автомобілем.

Книжка є дійсною тільки при наявності в ній такої інформації:

1.2. Гарантійний термін експлуатації
На новий автомобіль Hyundai, проданий через офіційну дилерську мережу Дистриб'ютора в Україні та його лакофарбове покриття, окрім окремих комплектуючих виробів п. 1.3 та витратних матеріалів п 1.7, встановлюється гарантійний термін експлуатації з моменту поставки першому Власнику (тобто з вказаною в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну) 60 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше).

Дистриб'ютор надає Власнику право на безкоштовне усунення недоліків в двигуні, коробці перемикання передач, роздавальної коробці і задньому мосту, за виключення всього навісного обладнання, сальників і електричних датчиків з урахуванням всіх обмежень, зазначених в цій сервісній книжці, що виникли з вини Виробника, протягом 24 місяців після закінчення гарантійного терміну експлуатації, за умови, що пробіг автомобіля не перевищує 100 000 км.

1.3. Гарантія на окремі комплектуючі
На комплектуючі вироби, перелічені нижче, надаються наступні гарантійні терміни:

12 місяців або 20 000 км

Гарантію на покришки, встановлені на автомобілі Виробником, забезпечує виробник даних шин. Якщо в процесі експлуатації автомобіля виявляється дефекти покришок, для експертного висновку або отримання компенсації слід звертатися до виробника шин напряму.

1.4. Гарантія на запасні частини

Гарантія на деталі, крім перерахованих в пункті 3, безкоштовно отремон

1.5. Гарантія на ЛКП автомобіля
Гарантія на ЛКП (Лакофарбове покриття) автомобілів Hyundai складає 60 місяців або 100 000 км, в залежності від того, що настане раніше, за умови дотримання правил догляду та експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛКП втрачається при:
Недотриманні Власником автомобіля елементарних правил догляду та зберігання транспортного засобу, зазначених у керівництві з експлуатації та ігноруванні рекомендацій працівників сервісу Дилерських центрів при періодичному огляді кузова згідно даного сервісного договору.

Несвоєчасне звернення Власника на уповноважений Дилерський центр для усунення виявленого дефекту на початковій стадії.

Використання неоригінальний запасних частин і матеріалів.

Дії промислових і хімічних викидів, кислотних або лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, каменів, гравію, піску, солі та смол від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки і інших впливів, пов'язаних з технічною діяльністю людини і природними катаклізмами .

Гарантія на ЛКП не поширюється на:

УВАГА!

Обов'язковою умовою збереження гарантії на ЛКП є проведення планових оглядом кузова під час періодичних сервісних оглядів у офіційних Дилерів Hyundai із занесенням відповідних відміток у талон технічного обслуговування автомобіля. В процесі огляду фахівцями станції визначається стан кузова та необхідність виконання відповідних робіт. Власник інформується про результати огляду та виявлені дефекти ЛКП, після чого зобов'язаний протягом не більше 12 місяців звернутися на офіційний сервіс Hyundai для їх усунення. При відмові занесення виявлених дефектів, що з'явилися в результаті зовнішнього впливу на автомобіль в картку огляду кузова автомобіля, або несвоєчасне усунення цих недоліків, Власник позбавляється права гарантії на ЛКП.

1.6. Гарантія за межами України
Hyundai Motor Company (Хюндай Мотор Компані) підтверджує, що ця гарантія зберігає свою силу в усіх країнах, де існує офіційне представництво компанії.

Важливо знати, що для збереження права отримання гарантійної послуги та збереження загальної гарантії на автомобіль, слід звертатися тільки до офіційного Дилера Hyundai. При цьому умови гарантії і періодичність технічного обслуговування повинні відповідати умовам даного договору за межами України.

1.7. Що не покривається гарантією
Гарантія Виробника обмежена тільки дефектами виробничого характеру та не поширюється на такі випадки:

Дефект або пошкодження, які виникли внаслідок:

Незначні відхилення:

важковловимий шум або вібрації, які не впливають на якість функціонування автомобіля (в тому числі пластикових, шкіряних та інших елементів салону);
запотівання або поява окремих масляних крапель в районі прокладок і сальникових ущільнень, що не вимагає поповнення мастила між плановими технічними обслуговуваннями;
природне проникнення атмосферної вологості у внутрішні вузли та деталі автомобіля, якщо Виробником не передбачена їх герметичність;
дефекти, що виникають в умовах, що не відповідають постійним умовам експлуатації.
Гарантія Виробника не поширюється на прямі і непрямі витрати, пов'язані з неможливістю використовувати несправний автомобіль, транспортування, паливо, телефонні переговори, втрату часу, доходів та інші комерційні або моральні збитки.

УВАГА!

Величина витрати палива та інтенсивність зносу деталей автомобіля залежать від умов експлуатації, режиму руху та прийомів керування автомобілем, і самі по собі не вказують на наявність несправностей систем автомобіля та двигуна. Не приймаються до розгляду скарги на підвищену витрату палива і масла, якщо в результаті діагностики не були виявлені несправності двигуна, систем подачі палива, впуску, електрообладнання, запалювання та ходової частини, як такі, які були викликані браком або неякісною збіркою Виробника. У разі не підтвердження претензій Власника автомобіля, він зобов'язаний оплатити послуги по проведенню такої діагностики.

1.8. Умови припинення гарантії

Власник втрачає право гарантії на автомобіль в цілому до припинення гарантійного терміну експлуатації в наступних випадках:

невиконання або порушення вимог «Керівництва по експлуатації», перевищення експлуатаційних параметрів автомобіля, використання в спортивних змаганнях, в учбових цілях;
зневага щоденним і плановим технічним обслуговуванням;
значним (понад 500 км) перепробігом між плановими технічними обслуговуваннями або не надання автомобіля в розпорядження дилерських сервісних центром дистриб'ютора для проведення технічного обслуговування і діагностики терміном більш 12 місяців від дня останнього зафіксованого в Сервісній книжці технічного обслуговування;
невиконання в повному обсязі робіт згідно регламенту поріодіческого технічного обслуговування (п.5 сервісної книжки);
використання неоригінальних запасних частин;
примусова зміна показань загального пробігу автомобіля, а також в разі несанкціонованого демонтажу та розбирання панелі приладів;
проходження технічного обслуговування і ремонт, або установка будь-яких додаткових пристроїв і систем (протиугінних, аудіо, відео, паркувальних, буксирувальних та т.п.) не в офіційних дилерів Дистриб'ютора;
при пошкодженнях, в тому числі в результаті дорожньо-транспортних пригод, якщо буде потрібно ремонт або заміна основних агрегатів (двигун, коробка перемикання передач, роздавальна коробка, задній міст, балка передньої підвіски, механізм рульового управління), якщо буде потрібно заміна або рихтування незнімних силових елементів кузова або рами.
1.9. Правила та терміни проведення гарантійного ремонту
Підставою для виконання гарантійного ремонту автомобіля є письмова заява Власника, або уповноваженої ним особи, складена у вільній формі і має містити опис недоліку і вимоги по його усуненню, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та місця проживання Власника.

На підставі огляду автомобіля представниками Дилерського центру складається рекламаційний акт з висновком про наявність або відсутність гарантійного випадку, який обов'язково підписується Власником.

Якщо Власник і Дилер не згодні з причиною виникнення недоліків автомобіля, Власник має право вимоги напрямки авто на експертизу в випробувальні центри і лабораторії, акредитовані відповідно до законодавства України.

Експертиза проводиться за рахунок Дилера або Виробника.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі автомобіля Власнику і внаслідок порушення Власником правил та норм, зазначених в експлуатаційній документації, умов зберігання або транспортування, використання неякісного палива, або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Власника не підлягають задоволенню, а Власник зобов'язаний компенсувати Дилерові (Виробникові) витрати на проведення експертизи.

За результатами огляду автомобіля Дилер оформлює наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення виявлених недоліків.

Під час прийому автомобіля на гарантійний ремонт Дилер у присутності Власника, або уповноваженої ним особи, перевіряє споживчі характеристики автомобіля, його комплектність, наявність видимих ​​пошкоджень або дефектів на поверхні авто, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію або тимчасовий реєстраційний талон і сервісну книжку .

Після проведення робіт з гарантійного ремонту Дилер робить відмітку в Сервісній книжці про провед

1.10. Исключения всех других видов гарантии

Эти гарантийные условия предоставляются вместо любых других гарантий, которые-бы превышали условия, описанные в этом договоре, а также любых обязательств со стороны ПроизводителяДистрибьютора или Дилера. Ни одно лицо со стороны Дилера не имеет права продлевать или расширять эти гарантийные условия.

ВНИМАНИЕ!
Утрата данного договора (Сервисной книжки) является утратой всех гарантийных прав со стороны Владельца и обязательств со стороны Дилера и Дистрибьютора.

Восстановление Сервисной книжки возможно только на условиях предъявления Владельцем оригиналов договора купли-продажи и наряд-заказов всех выполненных технических обслуживаний.

* 5 лет гарантии  и 2 года бесплатного устранения заводских дефектов или 100 000 (сто тысяч) километров пробега  с момента передачи Товара Покупателю,  в зависимости от того,  какое событие наступит раньше. Детальные условия указаны в сервисной документации.

Проконсультироваться со специалистом сервисного центра можно заполнив ЗАЯВКУ на сайте, по 

1.10. Винятки всіх інших видів гарантії
Ці гарантійні умови надаються замість будь-яких інших гарантій, які-б перевищували умови, описані в цьому договорі, а також будь-яких зобов'язань з боку Виробника, Дистриб'ютора або Дилера. Жодна особа з боку Дилера не має права подовжувати або розширювати ці гарантійні умови.

УВАГА!
Втрата даного договору (Сервісної книжки) є втратою усіх гарантійних прав з боку Власника та зобов'язань з боку Дилера і Дистриб'ютора.

Відновлення Сервісної книжки можливо тільки на умовах пред'явлення Власником оригіналів договору купівлі-продажу і наряд-замовлень всіх виконаних технічних обслуговувань.

* 5 років гарантії та 2 роки безкоштовного усунення заводських дефектів або 100 000 (сто тисяч) кілометрів пробігу з моменту передачі Товару Покупцю, в залежності від того, яка подія настане раніше. Детальні умови вказані в сервісній документації.

Проконсультуватися з фахівцем сервісного центру можна заповнивши ЗАЯВКУ на сайті, поушкодження (в тому силі трансмісії), що виникли в результаті помилкових дій при керуванні автомобілем;

ушкодження (в тому числі деталей підвіски і рульового управління), що виникли в результаті недбалого управління на нерівностях доріг, що супроводжується надмірними ударними навантаженнями на деталі автомобіля;
перевищення можливостей автомобіля;
використання в змаганнях або місцях, не пристосованих для руху транспорту на дорогах, які не відповідають вимогам ДТСУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги по есплуатаціонному станом. »;
використання неоригінальних запасних частин, модифікації вузлів і деталей, проведення обслуговування або ремонту станціями технічного обслуговування, які не є уповноваженими Дилерами дистриб'ютора;
використання неякісної або неліцензованою продукції в дискових та інших програвачах, а також пошкодження викликані зміною джерела інформації (CD, DVD, касета) під час руху автомобіля;
невиконання вимог, зазначених в керівництві по експлуатації.
Незначні відхилення:

Гарантія Виробника не поширюється на прямі і непрямі витрати, пов'язані з неможливістю використовувати несправний автомобіль, транспортування, паливо, телефонні переговори, втрату часу, доходів та інші комерційні або моральні збитки.

УВАГА!

Величина витрати палива та інтенсивність зносу деталей автомобіля залежать від умов експлуатації, режиму руху та прийомів керування автомобілем, і самі по собі не вказують на наявність несправностей систем автомобіля та двигуна. Не приймаються до розгляду скарги на підвищену витрату палива і масла, якщо в результаті діагностики не були виявлені несправності двигуна, систем подачі палива, впуску, електрообладнання, запалювання та ходової частини, як такі, які були викликані браком або неякісною збіркою Виробника. У разі не підтвердження претензій Власника автомобіля, він зобов'язаний оплатити послуги по проведенню такої діагностики.

1.8. Умови припинення гарантії

Власник втрачає право гарантії на автомобіль в цілому до припинення гарантійного терміну експлуатації в наступних випадках:

Один екземпляр наряд-замовлення передається Власнику автомобіля.

УВАГА! При виконанні гарантійного ремонту змінюється тільки дефектна деталь (деталі), що є мінімальною складальної одиницею. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, що не є базовим, то заміна вузла або агрегату в зборі можлива, якщо це економічно більш доцільно ніж заміна окремих деталей. При наявності деталей на складі Дилера ремонт виконується негайно. У разі їх відсутності ремонт (заміна) виконуються на протязі 45 календарних днів з дати початку ремонту.

Гарантійний термін експлуатації на автомобіль подовжується на час перебування автомобіля в гарантійному ремонті.

1.10. Винятки всіх інших видів гарантії
Ці гарантійні умови надаються замість будь-яких інших гарантій, які-б перевищували умови, описані в цьому договорі, а також будь-яких зобов'язань з боку Виробника, Дистриб'ютора або Дилера. Жодна особа з боку Дилера не має права подовжувати або розширювати ці гарантійні умови.

УВАГА!
Втрата даного договору (Сервісної книжки) є втратою усіх гарантійних прав з боку Власника та зобов'язань з боку Дилера і Дистриб'ютора.

Відновлення Сервісної книжки можливо тільки на умовах пред'явлення Власником оригіналів договору купівлі-продажу і наряд-замовлень всіх виконаних технічних обслуговувань.

* 5 років гарантії та 2 роки безкоштовного усунення заводських дефектів або 100 000 (сто тисяч) кілометрів пробігу з моменту передачі Товару Покупцю, в залежності від того, яка подія настане раніше. Детальні умови вказані в сервісній документації.

Проконсультуватися з фахівцем сервісного центру можна заповнивши ЗАЯВКУ на сайті, по ТЕЛЕФОНУ або відвідавши наш дилерський центр - КАРТА ПРОЇЗДУ